Nr. 43/1 (2014): Reflexion im Fremdsprachenlernprozess
Reflexion im Fremdsprachenlernprozess

pod redakcją Anny Czury

Artykuły

Elżbieta Zawadzka-Bartnik
7-23
REFLEKSJA W ZAWODZIE NAUCZYCIELA – ZAŁOŻENIA A REALNE MOŻLIWOŚCI REALIZACJI
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.2
PDF (Język Polski)
Beata Karpińska-Musiał, Izabela Orchowska
25-38
ŚWIADOMOŚĆ PRZEDMIOTOWA I EPISTEMOLOGICZNA NAUCZYCIELA – REFLEKSYJNEGO PRAKTYKA Z PERSPEKTYWY POLSKIEJ GLOTTODYDAKTYKI
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.3
PDF (Język Polski)
Izabela Marciniak
39-53
ROLA REFLEKSJI W PROCESIE PRZYGOTOWANIA DO ZAWODU NAUCZYCIELA JĘZYKA OBCEGO
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.4
PDF (Język Polski)
Ewa Czajka
55-65
ANALIZA UMIEJĘTNOŚCI REFLEKSYJNYCH PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.5
PDF (Język Polski)
Hadrian Lankiewicz
67-80
Developing procedural language awareness of the constructionist nature of knowledge and language among prospective L2 language teachers
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.6
PDF (English) PDF (Język Polski)
Krzysztof Kotuła
81-93
REFLECHIR SUR LES TICE EN CLASSE D’ANGLAIS: CAS DES ENSEIGNANTS EN FORMATION INITIALE
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.7
PDF (Français (France))
Małgorzata Jedynak
95-109
INICJATYWY RADY EUROPY I KOMISJI EUROPEJSKIEJ NA RZECZ WSPIERANIA REFLEKSYJNOŚCI NAD PROCESEM UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA JĘZYKA OBCEGO
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.8
PDF (Język Polski)
Kamila Ciepiela
111-124
REFLEKSJA NAD DZIAŁANIEM A TOŻSAMOŚĆ SPOŁECZNA NAUCZYCIELA WE WSPÓLNOCIE PRAKTYKÓW
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.9
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
125-140
BIOGRAFIA ZAWODOWA JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY – AUTOBIOGRAFICZNE REFLEKSJE EMERYTOWANYCH NAUCZYCIELEK JĘZYKA OBCEGO
https://doi.org/10.14746/n.2014.43.1.10
PDF (Język Polski)