Nr. 59/2 (2022): Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Techniki i formy pracy
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 59/2 (2022)
Published December 30, 2022
Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Techniki i formy pracy
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Beata Peć, Krystyna Szymankiewicz
5-9
Einführung
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Halina Widła
11-28
L’impact de la pandémie sur les pratiques universitaires en didactique des langues
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.2
PDF (Français (France))
Jolanta Sujecka-Zając
29-42
Le tutorat – un dispositif d’aide à la réussite dans le contexte universitaire
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.3
PDF (Français (France))
Ewa Półtorak
43-57
Quelques réflexions sur l’intégration de la littératie numérique dans le processus d’enseignement- apprentissage des langues vivantes (à l’exemple de manuels de FLE pour grands adolescents et adultes)
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.4
PDF (Français (France))
Kinga Łagowska
58-75
Escape room na lekcji języka obcego
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.5
PDF (Język Polski)
Tomasz Moździerz
76-91
Tempo czytania ze zrozumieniem w języku polskim na przykładzie uczniów klas ósmych i maturalnych
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.6
PDF (Język Polski)
Filip Myszka
92-108
Online-Fremdsprachenunterricht in der Oberschule - Forschungsbericht
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.7
PDF
Jolanta Hinc, Adam Jarosz
109-125
Students’ perception of distance learning of a foreign language
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.8
PDF (English)
Melanie Ellis
126-143
Supporting young L2 English learners with word recognition: design of early reading materials
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.9
PDF (English)
Mieczysław Gajos
144-164
Le français « sauvage » dans les chansons d’Édith Piaf – un aperçu didactique
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.10
PDF (Français (France))
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here