Nr 59/2 (2022): Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Techniki i formy pracy
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 59/2 (2022)
Opublikowany 2022 grudnia 30
Nowatorskie i tradycyjne podejścia w nauce języków obcych w kontekście współczesnych wyzwań edukacyjnych. Techniki i formy pracy
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Beata Peć, Krystyna Szymankiewicz
5-9
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.1
PDF
Artykuły
Halina Widła
11-28
L’impact de la pandémie sur les pratiques universitaires en didactique des langues
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.2
PDF (Français (France))
Jolanta Sujecka-Zając
29-42
Le tutorat – un dispositif d’aide à la réussite dans le contexte universitaire
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.3
PDF (Français (France))
Ewa Półtorak
43-57
Quelques réflexions sur l’intégration de la littératie numérique dans le processus d’enseignement- apprentissage des langues vivantes (à l’exemple de manuels de FLE pour grands adolescents et adultes)
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.4
PDF (Français (France))
Kinga Łagowska
58-75
Escape room na lekcji języka obcego
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.5
PDF
Tomasz Moździerz
76-91
Tempo czytania ze zrozumieniem w języku polskim na przykładzie uczniów klas ósmych i maturalnych
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.6
PDF
Filip Myszka
92-108
Online-Fremdsprachenunterricht in der Oberschule - Forschungsbericht
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.7
PDF (Deutsch)
Jolanta Hinc, Adam Jarosz
109-125
Students’ perception of distance learning of a foreign language
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.8
PDF (English)
Melanie Ellis
126-143
Supporting young L2 English learners with word recognition: design of early reading materials
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.9
PDF (English)
Mieczysław Gajos
144-164
Le français « sauvage » dans les chansons d’Édith Piaf – un aperçu didactique
https://doi.org/10.14746/n.2022.59.2.10
PDF (Français (France))
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się