Nr. 49/1 (2017): Individuelle Unterschiede beim Fremdsprachenlehren und -lernen: Bildungskontext
Individuelle Unterschiede beim Fremdsprachenlehren und -lernen: Bildungskontext

pod redakcją
Doroty Werbińskiej
i Adriany Biedroń

Wprowadzenie

Dorota Werbińska, Adriana Biedroń
5-6
Wprowadzenie
PDF (Język Polski)

Artykuły

Hanna Komorowska
7-24
Język a tożsamość. Język pierwszy, drugi i obcy a sukcesy i niepowodzenia szkolne
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.01
PDF (Język Polski)
Monika Janicka
25-41
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcji języka obcego w szkole podstawowej – rola nauczyciela i środowiska szkolnego w realizacji koncepcji inkluzji
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.02
PDF (Język Polski)
Radosław Kucharczyk
43-59
Rola kontekstu społecznego oraz czynników indywidualnych w rozwijaniu kompetencji różnojęzycznej polskich gimnazjalistów
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.03
PDF (Język Polski)
Melanie Ellis
61-77
Różnice indywidualne w uczeniu się języków obcych w wiejskiej szkole gimnazjalnej
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.04
PDF (Język Polski)
Małgorzata Spychała-Wawrzyniak
79-93
Uczeń zdolny a udział w olimpiadzie językowej
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.05
PDF (Język Polski)
Beata Karpeta-Peć
95-114
Indywidualizacja nauczania i uczenia się – otwarte formy pracy w gimnazjum oraz w kształceniu akademickim (action research)
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.06
PDF (Język Polski)
Mariusz Kruk, Joanna Zawodniak
115-131
Nuda a praktyczna nauka języka angielskiego
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.07
PDF (Język Polski)
Mariola Fiema, Iwona Janowska
133-152
Analiza wybranych podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego w kontekście edukacji seniorów
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.1.08
PDF (Język Polski)