No 64/2 (2025): Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 64/2 (2025)
Publié le June 27, 2025
Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Mariola Jaworska, Magdalena Makowska
229-236
Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze. Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Monika Ewa Grabowska, Maciej Smuk, Magdalena Sowa
237-251
Ile wart jest filolog? Wyobrażenia studentów a rzeczywistość rynku pracy
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.2
PDF (Język Polski)
Radosław Kucharczyk
252-272
Czy warto uczyć się języków innych niż angielski? O przydatności francuskiego w kontekście wzbogacania kompetencji zawodowych (na przykładzie studentów Uniwersytetu Warszawskiego)
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.3
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
273-289
Nauczanie języka obcego na potrzeby przemysłu 4.0 – projektowanie zajęć w podejściu zadaniowym
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.4
PDF (Język Polski)
Marta Wojakowska
290-310
Znajomość języków obcych a wymagania zmieniającego się rynku pracy: wyniki badania pilotażowego przeprowadzonego w trzech warszawskich przedsiębiorstwach
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.5
PDF (Język Polski)
Małgorzata Bielicka
311-324
Współpraca pomiędzy dwujęzycznym przedszkolem a uniwersytetem jako narzędzie rozwoju wszystkich uczestników kooperacji
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.6
PDF (Język Polski)
Agata Wolanin
325-345
In the webs of the Internet: Generation Z and their informal exposure to English
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.7
PDF (English)
Aleksandra Wach, Wiktoria Cholewa
346-364
“There is much more to communication than just language”: Intercultural training for English majors
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.8
PDF (English)
Anna Jaworska, Karolina Wesołowska
365-379
Analyse des éléments de gamification dans les applications d’apprentissage des langues : exploration des préférences et des pratiques des utilisateurs
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.9
PDF
Katarzyna Karpińska-Szaj, Agata Lewandowska
380-400
Język obcy w różnych modelach kształcenia uczniów g/Głuchych na przykładzie wybranych szkół specjalnych we Francji i w Polsce
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.10
PDF (Język Polski)
Julia Klapa, Magdalena Łubiarz
401-416
Trudności w uczeniu się języków obcych u osób z dysfunkcją słuchu – studium przypadku: uczennica z wszczepionym implantem ślimakowym
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.11
PDF (Język Polski)
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
417-430
Autism Spectrum Disorder people and bilingualism
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.12
PDF (English)
Katarzyna Nosidlak
431-449
Wysoko wrażliwy uczeń języka obcego – o potencjalnej roli poziomu wrażliwości przetwarzania sensorycznego w kontekście edukacji językowej
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.13
PDF (Język Polski)
Ilona Banasiak, Magdalena Olpińska-Szkiełko, Mateusz Patera
450-469
Edukacja językowa w Polsce: stan, wyzwania i perspektywy rozwoju. Część I: Nauczanie języków mniejszości narodowych i etnicznych, języka regionalnego oraz języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.14
PDF (Język Polski)
Recenzje
Sabina A. Nowak
470-474
V. Braun, V. Clarke, Thematic Analysis. A Practical Guide Londyn: SAGE Publications Ltd, 2022, 376 s.
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.15
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici