Nr 64/2 (2025): Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 64/2 (2025)
Opublikowany 2025 czerwca 27
Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Mariola Jaworska, Magdalena Makowska
229-236
Nauczanie i uczenie się języków obcych a otoczenie społeczno-gospodarcze. Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.1
PDF
Artykuły
Monika Ewa Grabowska, Maciej Smuk, Magdalena Sowa
237-251
Ile wart jest filolog? Wyobrażenia studentów a rzeczywistość rynku pracy
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.2
PDF
Radosław Kucharczyk
252-272
Czy warto uczyć się języków innych niż angielski? O przydatności francuskiego w kontekście wzbogacania kompetencji zawodowych (na przykładzie studentów Uniwersytetu Warszawskiego)
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.3
PDF
Tomasz Róg
273-289
Nauczanie języka obcego na potrzeby przemysłu 4.0 – projektowanie zajęć w podejściu zadaniowym
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.4
PDF
Marta Wojakowska
290-310
Znajomość języków obcych a wymagania zmieniającego się rynku pracy: wyniki badania pilotażowego przeprowadzonego w trzech warszawskich przedsiębiorstwach
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.5
PDF
Małgorzata Bielicka
311-324
Współpraca pomiędzy dwujęzycznym przedszkolem a uniwersytetem jako narzędzie rozwoju wszystkich uczestników kooperacji
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.6
PDF
Agata Wolanin
325-345
In the webs of the Internet: Generation Z and their informal exposure to English
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.7
PDF (English)
Aleksandra Wach, Wiktoria Cholewa
346-364
“There is much more to communication than just language”: Intercultural training for English majors
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.8
PDF (English)
Anna Jaworska, Karolina Wesołowska
365-379
Analyse des éléments de gamification dans les applications d’apprentissage des langues : exploration des préférences et des pratiques des utilisateurs
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.9
PDF (Français (France))
Katarzyna Karpińska-Szaj, Agata Lewandowska
380-400
Język obcy w różnych modelach kształcenia uczniów g/Głuchych na przykładzie wybranych szkół specjalnych we Francji i w Polsce
https://doi.org/10.14746/n.2025.64.2.10
PDF
Julia Klapa, Magdalena Łubiarz
401-416
Trudności w uczeniu się języków obcych u osób z dysfunkcją słuchu – studium przypadku: uczennica z wszczepionym implantem ślimakowym
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.11
PDF
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska
417-430
Autism Spectrum Disorder people and bilingualism
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.12
PDF (English)
Katarzyna Nosidlak
431-449
Wysoko wrażliwy uczeń języka obcego – o potencjalnej roli poziomu wrażliwości przetwarzania sensorycznego w kontekście edukacji językowej
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.13
PDF
Ilona Banasiak, Magdalena Olpińska-Szkiełko, Mateusz Patera
450-469
Edukacja językowa w Polsce: stan, wyzwania i perspektywy rozwoju. Część I: Nauczanie języków mniejszości narodowych i etnicznych, języka regionalnego oraz języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.14
PDF
Recenzje
Sabina A. Nowak
470-474
V. Braun, V. Clarke, Thematic Analysis. A Practical Guide Londyn: SAGE Publications Ltd, 2022, 376 s.
https://doi.org/10.14746/n.2024.64.2.15
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się