Nr 13 (2021)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 13 (2021)
Opublikowany maja 31, 2021
Pełny numer
PDF
Wstęp
Katarzyna Kuczyńska-Koschany, Agata Patalas
1-4
"Lekcje odwagi, lekcje lepszego jutra..."
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.1
PDF
Wspomnienia
Agata Patalas
5-8
Czwarte życie Irit Amiel
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.2
PDF
Katarzyna Kuczyńska-Koschany
9-10
Nie nekrolog, lecz brak (ten, co się zemści)
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.3
PDF
Teksty i konteksty
Marta Tomczok
11-20
Jak opowiadać dziecku o Zagładzie? Opis przypadku (na podstawie twórczości Irit Amiel)
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.4
PDF
Piotr Kilanowski
21-42
Przy sublokatorskim oknie. O Oknie na tamtą stronę Władysława Szlengla
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.5
PDF
Beata Przymuszała
43-54
Pomoc wykluczonych, czyli o daremności – Zagłada w Śladach Ludwika Heringa
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.6
PDF
Agnieszka Kwiatkowska
55-66
Motyw szycia i haftu w najnowszej polskiej literaturze dla dzieci dotyczącej Zagłady
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.7
PDF
Tomasz Sobieraj
67-80
Jeszcze o kwestii żydowskiej w Lalce Bolesława Prusa
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.8
PDF
Agnieszka Czyżak
81-90
„Niczyje” złoto na „naszej” ziemi. O Płuczkach Pawła Reszki
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.9
PDF
Mikołaj Jazdon
91-108
Film o sprawie Dreyfusa
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.10
PDF
W stronę ucznia i studenta
Krzysztof Koc
109-126
Lekcje odwagi a pokusa milczenia
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.11
PDF
Marianna Szumal
127-144
Między przeszłością a teraźniejszością. Literackie portrety prześladowanych w perspektywie dydaktyki polonistycznej
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.12
PDF
Karolina Wawer
145-162
Lekcje (polskiego) z wielokulturowości. Praca z serią „Wojny dorosłych – historie dzieci” w szkole podstawowej na wybranych przykładach
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.13
PDF
Rafał Rosół
163-172
Stadiony i Zagłada. Kilka wątków z potencjałem edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.14
PDF
Agnieszka Kania
173-186
Fałszerze pieprzu Moniki Sznajderman w roli lektury uzupełniającej, czyli jeszcze jedna odsłona prawdy o XX wieku
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.15
PDF
Katarzyna Kuczyńska-Koschany
187-198
Trzy wiersze tworzące nieoczywistą serię – edukacja jako perspektywa (nie)obcości (o jednej lekcji akademickiej w klasie patronackiej)
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.16
PDF
Zaproszenie
Grażyna Tomaszewska
199-202
Zaproszenie na V Kongres Dydaktyki Polonistycznej
PDF
Dyskusje wokół propozycji nowej podstawy programowej
Marcin Sieradzki, Gabriela Bakunowicz, Kinga Białek
203-210
Sprawozdanie z seminarium i panelu dyskusyjnego
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.17
PDF
Agnieszka Kania
211-216
W stronę nowej podstawy programowej
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.18
PDF
Laboratorium metodyczne nr 13
Bogumiła Kółkiewicz
217-224
O Zagładzie w szkole na lekcjach polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2021.13.19
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się