Nr 22 (2018)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 22 (2018)
Opublikowany 2018 września 15
Pełny numer
PDF ()
WPROWADZENIE
Aneta Wojciechowska
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.01
PDF
PDF (English)
ARTYKUŁY
BERNADETA SZCZUPAŁ
19-30
Godność, codzienność, wsparcie osób starszych z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.02
PDF
PDF (English)
JOLANTA IZABELA WIŚNIEWSKA
31-50
Aktywność edukacyjna osób starszych jako predykator pomyślnego starzenia się
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.03
PDF
PDF (English)
MARIA TRZCIŃSKA-KRÓL
51-71
Senior w świecie mediów
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.04
PDF
PDF (English)
BARBARA WINCZURA
69–99
Wczesne rozpoznawanie zaburzeń ze spektrum autyzmu – symptomy ryzyka, diagnoza wstępna, badania przesiewowe
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.05
PDF
PDF (English)
MAGDALENA CHARBICKA
105-125
Zabawa dzieci z autyzmem w oddziaływaniach terapeutycznych – instrumentalna czy autoteliczna?
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.06
PDF
PDF (English)
LUCIA BEDNÁROVÁ
127-138
Wpływ stresu na życie rodziców dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.07
PDF
PDF (English)
JOANNA GŁADYSZEWSKA-CYLULKO
139-166
Problemy w przebiegu pierwszej fazy rozwoju wg koncepcji Erika Eriksona u dziecka niewidomego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.08
PDF
PDF (English)
PAWEŁ CYLULKO
153-166
Oddziaływania tyflomuzykoterapeutyczne wspierające rozwój ruchowy dziecka z niepełnosprawnością wzroku
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.09
PDF
PDF (English)
MAGDALENA SZUBIELSKA, KATARZYNA PASTERNAK, MARZENA WÓJTOWICZ, ANNA SZYMAŃSKA
167-183
Ocena sztuki osób z niepełnosprawnością wzroku przez dzieci i dorosłych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.10
PDF
PDF (English)
JOANNA GŁADYSZEWSKA-CYLULKO
179–193
Autostygmatyzacja osób z niepełnosprawnością wzrokową
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.11
PDF
PDF (English)
AGNIESZKA JĘDRZEJOWSKA
201-218
Umiejętności komunikacyjne dzieci z zespołem Downa
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.12
PDF
PDF (English)
RENATA MARCINIAK-FIRADZA
219-238
Jak dzieci/młodzież z głębszą niepełnosprawnością intelektualną kodują formacje słowotwórcze (na przykładzie kategorii nazw narzędzi)
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.13
PDF
PDF (English)
BEATA GUMIENNY
239-258.
Opór jako fenomen interdyscyplinarny – inspiracje dla pedagogiki specjalnej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.14
PDF
PDF (English)
AGNIESZKA WOYNAROWSKA
259-287
Znaczenia niepełnosprawności intelektualnej w dyskursie internautów
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.15
PDF
PDF (English)
TOMASZ KASPRZAK
289-304
Edukacja uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w Republice Czeskiej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.16
PDF
PDF (English)
JOLANTA LIPIŃSKA-LOKŚ
305-321
Rodzice wobec wyboru formy kształcenia dziecka z niepełnosprawnością
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.17
PDF
PDF (English)
JACEK SIKORSKI
323-338
Diagnoza postępów w zakresie opanowania podstawowych umiejętności szkolnych uczennicy z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.18
PDF
PDF (English)
MARIUSZ WIELEBSKI
339-354
Od orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego do indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.19
PDF
PDF (English)
IZABELLA GAŁUSZKA
355-374
Tendencje w orzekaniu o potrzebie nauczania indywidualnego w województwie małopolskim
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.20
PDF
PDF (English)
ANETA JARZĘBIŃSKA
375-391
Od diagnozy do towarzyszenia w żałobie – wsparcie rodzin z dzieckiem z wadą letalną
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.21
PDF
PDF (English)
SPRAWOZDANIE
JOLANTA LIPIŃSKA-LOKŚ
395-402
XX Zjazd Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Alzheimerowskich oraz Konferencja Naukowa: ZDROWIE PUBLICZNE – Problemy osób wieku podeszłego i ich rodzin
PDF
PDF (English)
RECENZJE
STANISŁAW KOWALIK
405-407
Recenzja monografii „Emocje dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu” (redakcja naukowa Barbara Winczura), wydawnictwo Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2017
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.22.22
PDF
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się