No. 20 (2018)
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Statistics
Search
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
PRESSto.
Register
Login
Change the language. The current language is:
EN
PL
No. 20 (2018)
Published 2018 October 22
Magdalena Olempska-Wysocka
11-17
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.01
PDF (Język Polski)
PDF
ARTICLES
Bogusław Śliwerski
21-45
Czy sieć zastąpi szkołę i rodziców w edukacji i wychowaniu?
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.02
PDF (Język Polski)
PDF
Wojciech Otrębski, Katarzyna Mariańczyk
47-76
Tranzycja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną z edukacji na rynek pracy - perspektywa rodzica
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.03
PDF (Język Polski)
PDF
Iwona Chrzanowska
77-100
Opinie nauczycieli przedszkoli integracyjnych na temat szans powodzenia działań włączających wobec poszczególnych grup uczniów, a staż pracy w zawodzie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.04
PDF (Język Polski)
PDF
Piotr Plichta, Julia Barlińska, Jacek Pyżalski
101-122
Cyberprzemoc a kreowanie własnego wizerunku w internecie - co w ich mechanizmach zmienia niepełnosprawność młodych dorosłych osób?
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.05
PDF (Język Polski)
PDF
Joanna Kozielska
123-142
Wybory edukacyjno-zawodowe uczniów gimnazjów w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście kondycji doradztwa zawodowego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.06
PDF (Język Polski)
PDF
Monika Kaźmierczak
143-159
Binarna i ternarna relacja uczestników procesu diagnostyczno-terapeutycznego w logopedii
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.07
PDF (Język Polski)
PDF
Mariusz Wielebski
161-179
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego jako podstawowy dokument organizowania warunków kształcenia specjalnego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.08
PDF (Język Polski)
PDF
Agnieszka Zawiślak
181-198
Bariery w randkowaniu kobiet z niepełnosprawnością ruchową
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.09
PDF (Język Polski)
PDF
Natalia Ulaniecka
199-212
Teleopieka, wspólnoty mieszkań dla seniorów oraz międzypokoleniowe współlokatorstwo, czyli alternatywne formy opieki i wspierania osób starszych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.10
PDF (Język Polski)
PDF
Agnieszka Skowrońska-Pućka
213-235
„Dziecko z dzieckiem z domu dziecka” - stygmatyzacja i autostygmatyzacja a szanse życiowe małoletnich matek, byłych wychowanek placówek opiekuńczo-wychowawczych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.11
PDF (Język Polski)
PDF
Marta Niemiec
237-254
Samoocena młodzieży z niepełnosprawnością wzroku w zakresie „ja perspektywicznego”
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.12
PDF (Język Polski)
PDF
Kamila Miler-Zdanowska
255-273
Przestrzeń w wypowiedziach dzieci niewidomych w wieku wczesnoszkolnym
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.13
PDF (Język Polski)
PDF (Język Polski)
Kornelia Czerwińska
275-294
Funkcjonowanie wzrokowe osoby z progresywną słabowzrocznością – studium indywidualnego przypadku
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.14
PDF (Język Polski)
PDF
Magdalena Olempska-Wysocka
295-309
Poziom sytuacyjnej wrażliwości edukacyjnej uczniów z uszkodzonym słuchem w momencie startu edukacyjnego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.15
PDF (Język Polski)
PDF
FOREIGN-LANGUAGE ARTICLES
Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz
313-329
Well-being as a Category (Non)Present in the Teacher's Line of Thinking About Student’s Success
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.16
PDF
Zohar Biber
331-348
Parental involvement in school-ways of communications between teachers and parents
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.17
PDF
SPRAWOZDANIE Z KONFERENCJI
Beata Iwanicka
351-358
Sprawozdanie z III Konferencji Doktorantów „Edukacja w świecie współczesnym – perspektywa teoretyczno-empiryczna”, Poznań, 5 grudnia 2017 roku
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.18
PDF (Język Polski)
PDF
RECENZJA
Agata Trębacz, Karina Mańkowska
261-265
Recenzja książki pod redakcją Justyny Wojciechowskiej i Beaty Kazek „Zmysły w komunikacji. Mowa i jej uwarunkowania”
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.19
PDF (Język Polski)
PDF
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here