No. 20 (2018)

ARTICLES

Bogusław Śliwerski
21-45
Czy sieć zastąpi szkołę i rodziców w edukacji i wychowaniu?
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.02
PDF (Język Polski) PDF
Wojciech Otrębski, Katarzyna Mariańczyk
47-76
Tranzycja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną z edukacji na rynek pracy - perspektywa rodzica
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.03
PDF (Język Polski) PDF
Iwona Chrzanowska
77-100
Opinie nauczycieli przedszkoli integracyjnych na temat szans powodzenia działań włączających wobec poszczególnych grup uczniów, a staż pracy w zawodzie
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.04
PDF (Język Polski) PDF
Piotr Plichta, Julia Barlińska, Jacek Pyżalski
101-122
Cyberprzemoc a kreowanie własnego wizerunku w internecie - co w ich mechanizmach zmienia niepełnosprawność młodych dorosłych osób?
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.05
PDF (Język Polski) PDF
Joanna Kozielska
123-142
Wybory edukacyjno-zawodowe uczniów gimnazjów w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście kondycji doradztwa zawodowego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.06
PDF (Język Polski) PDF
Monika Kaźmierczak
143-159
Binarna i ternarna relacja uczestników procesu diagnostyczno-terapeutycznego w logopedii
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.07
PDF (Język Polski) PDF
Mariusz Wielebski
161-179
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego jako podstawowy dokument organizowania warunków kształcenia specjalnego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.08
PDF (Język Polski) PDF
Agnieszka Zawiślak
181-198
Bariery w randkowaniu kobiet z niepełnosprawnością ruchową
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.09
PDF (Język Polski) PDF
Natalia Ulaniecka
199-212
Teleopieka, wspólnoty mieszkań dla seniorów oraz międzypokoleniowe współlokatorstwo, czyli alternatywne formy opieki i wspierania osób starszych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.10
PDF (Język Polski) PDF
Agnieszka Skowrońska-Pućka
213-235
„Dziecko z dzieckiem z domu dziecka” - stygmatyzacja i autostygmatyzacja a szanse życiowe małoletnich matek, byłych wychowanek placówek opiekuńczo-wychowawczych
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.11
PDF (Język Polski) PDF
Marta Niemiec
237-254
Samoocena młodzieży z niepełnosprawnością wzroku w zakresie „ja perspektywicznego”
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.12
PDF (Język Polski) PDF
Kamila Miler-Zdanowska
255-273
Przestrzeń w wypowiedziach dzieci niewidomych w wieku wczesnoszkolnym
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.13
PDF (Język Polski) PDF (Język Polski)
Kornelia Czerwińska
275-294
Funkcjonowanie wzrokowe osoby z progresywną słabowzrocznością – studium indywidualnego przypadku
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.14
PDF (Język Polski) PDF
Magdalena Olempska-Wysocka
295-309
Poziom sytuacyjnej wrażliwości edukacyjnej uczniów z uszkodzonym słuchem w momencie startu edukacyjnego
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.20.15
PDF (Język Polski) PDF