Tom 31 Nr 40 (2022): The Special Issue: Waste in Films - Waste after Films
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 31 Nr 40 (2022)
Opublikowany 2023 stycznia 17
The Special Issue: Waste in Films - Waste after Films
Pełny numer
PDF
Introduction
Pietari Kääpä, Marek Kaźmierczak
5-10
Introduction. Waste in Films – Waste after Films: Before the War
PDF (English)
Waste in Films – Waste after Films
Piotr Zawojski
13-36
The Invisible World of Images. From “Nonhuman” to “Undigital” Photography in Joanna Zylinska’s Reflections
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.01
PDF (English)
Anna Mrozewicz
37-59
Rendering slow ecological crisis in a popular medium: Hyperobjects and Sámi resistance in the Swedish-French TV series Midnight Sun
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.02
PDF (English)
Adam Domalewski
61-69
‘You’re ignoring the truth’ – Fatih Akın’s Polluting Paradise (2012) and Eco-Trauma Cinema
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.03
PDF (English)
Grażyna Gajewska
71-90
Wasted lives and expulsions. A study of Beasts of the Southern Wild by Benh Zeitlin
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.04
PDF (English)
Eco-essays
Marek Hendrykowski
93-109
Kinematografia na śmietniku
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.05
PDF
Patrycja Chuszcz
111-125
Dynamika edukacyjna aktywistów i system produkcji filmowej Stowarzyszenia Otwarte Klatki
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.06
PDF
Małgorzata Hendrykowska
127-135
O targu staroci, ekologii i stosunku do przedmiotów starych
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.07
PDF
Karol Zaborowski
137-145
Postapokaliptyczne role ludzi i roślin w grze Cloud Gardens. Czym jest ogród?
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.08
PDF
Varia
Georgios Karakasis, Jonathan Lavilla de Lera
149-160
Fight for Nothing: Fight Club and Nihilism in Capitalist Society
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.09
PDF (English)
Kamil Kalbarczyk
161-176
Atelier, czyli tam i z powrotem. Ewolucja filmu studyjnego od czasów kina niemego do ery cyfrowej
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.10
PDF
Kamil Lipiński
177-186
Echo of everyday life or “wu-es-be” in experimental animation
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.11
PDF (English)
Anna Miller-Klejsa
187-199
Cud w Mediolanie Vittoria De Siki na tle recepcji włoskiego neorealizmu w polskim piśmiennictwie filmowym do 1956 roku
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.12
PDF
Małgorzata Nowińska
200-211
„Patrzcie, oto jest film produkcji polskiej”. Przedwojenna polska komedia muzyczna jako musical
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.13
PDF
Mateusz Drewniak
212-224
Archiwum TVP a programy publicystyczno-kulturalne o tematyce filmowej. Lata 1989–2020
https://doi.org/10.14746/i.2022.40.14
PDF
Author Gallery
Weronika Andrzejewska
225-240
Weronika Andrzejewska
PDF
Noty o autorach
Redakcja Images
241-247
Noty o autorach
PDF
PDF (English)
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się