Nr 54/1 (2020): Ocenianie w różnych kontekstach edukacyjnych
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 54/1 (2020)
Opublikowany 2020 marca 31
Ocenianie w różnych kontekstach edukacyjnych
pod redakcją
Elżbiety Gajewskiej
i
Joanny Rokity-Jaśkow
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Elżbieta Gajewska , Joanna Rokita-Jaśkow
5-8
Wprowadzenie
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.1
PDF
Artykuły
Mariola Jaworska
9-25
OCENIANIE UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI WE WŁĄCZAJĄCEJ EDUKACJI OBCOJĘZYCZNEJ W POLSCE
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.2
PDF
Monika Łodej
27-45
APPLICATION OF INCLUSIVE DESIGN PRINCIPLES TO TESTING EFL DYSLEXIC STUDENTS
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.3
PDF (English)
Agnieszka M. Sendur
47-69
CERTYFIKACJA ZNAJOMOŚCI JĘZYKÓW OBCYCH DLA CELÓW SPECJALISTYCZNYCH – MIĘDZY TEORIĄ A RZECZYWISTOŚCIĄ
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.4
PDF
Katarzyna Posiadała
71-85
KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI AUTOEWALUACJI U UCZĄCYCH SIĘ JĘZYKA OBCEGO W WIEKU 55+
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.5
PDF
Monika Janicka
87-104
DAS POTENZIAL KOLLEGIALEN FEEDBACKS FÜR DIE FÖRDERUNG DER EVALUATIONSKOMPETENZ BEI ANGEHENDEN FREMDSPRACHENLEHRENDEN – ERGEBNISSE EINER STUDIE
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.6
PDF (Deutsch)
Beata Peć
105-131
OTWARTE FORMY PRACY W GLOTTODYDAKTYCE – SPECYFIKA OCENIANIA W EDUKACJI SZKOLNEJ ORAZ W AKADEMICKIM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.7
PDF
Dorota Werbińska
133-153
LANGUAGE TEACHER POSITIONING IN A TEACHER PROMOTION EXAMINATION: A SMALL STORY APPROACH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.8
PDF (English)
Halina Widła
155-169
ÉVALUATION FORMATIVE PAR LE BIAIS DE PRATIQUES « LERNEN DURCH LEHREN » DESTINÉES AUX ÉTUDIANTS DE NIVEAU AVANCÉ
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.9
PDF (Français (France))
Krzysztof Kotuła
171-187
OCENA TELEKOLABORACYJNYCH PROJEKTÓW PISARSKICH REALIZOWANYCH NA PLATFORMACH SYNCHRONICZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.10
PDF
Recenzje
Werona Król-Gierat
189-192
Melanie Ellis THE IMPACT OF A NATIONAL EXAMINATION IN FOREIGN LANGUAGE ON TEACHING, LEARNING AND THE WORK OF SCHOOLS Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018, 365 s.
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.11
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się