Nr. 40/1 (2013): Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 40/1 (2013)
Published October 16, 2013
Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
pod redakcją
Elżbiety Nowikiewicz
Wprowadzenie
Elżbieta Nowikiewicz
5-6
WPROWADZENIE
PDF (Język Polski)
Mieczysław Gajos
7-14
WSPOMNIENIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Izabela Bawej
15-28
W JAKI SPOSÓB JĘZYK ANGIELSKI MOŻE UŁATWIĆ PROCES NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM? (RAPORT Z BADAŃ WŁASNYCH)
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.2
PDF (Język Polski)
Marzena Blachowska-Szmigiel
29-41
ZADANIA ZORIENTOWANE NA EKSPRESJĘ TEATRALNĄ JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KREATYWNOŚCI JĘZYKOWEJ STUDENTA FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.3
PDF (Język Polski)
Magdalena Dańko, Ewa Wieszczeczyńska
43-57
WYMOGI WSPÓŁCZESNEGO RYNKU PRACY W ODNIESIENIU DO KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW KIERUNKÓW HUMANISTYCZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.4
PDF (Język Polski)
Joanna Górecka, Bernadeta Wojciechowska
59-77
ROZWIJANIE ROZUMIENIA PUBLICYSTYCZNYCH AUDYCJI RADIOWYCH: SPECYFIKA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO SŁUCHANIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.5
PDF (Język Polski)
Beata Karpińska-Musiał
79-92
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA W RAMACH REFORMY SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.6
PDF (Język Polski)
Radosław Kucharczyk
93-109
REPREZENTACJE SPOŁECZNE WIELOJĘZYCZNOŚCI STUDENTÓW FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.7
PDF (Język Polski)
Hadrian Lankiewicz
111-125
FILOLOGICZNA PRACA LICENCJACKA A ROZWÓJ KOMPETENCJI NAUKOWYCH STUDENTA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.8
PDF (Język Polski)
Urszula Paprocka-Piotrowska
127-143
KONCEPTUALIZACJA PRZESTRZENI I CZASOWNIKI RUCHU W JĘZYKU POLSKIM I FRANCUSKIM JAKO OBCYM
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.9
PDF (Język Polski)
Joanna Pędzisz
145-156
ROZWÓJ KOMPETENCJI DYSKURSYWNEJ: EWALUACJA EFEKTÓW JEJ KSZTAŁCENIA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.10
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here