Nr 40/1 (2013): Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 40/1 (2013)
Opublikowany 2013 października 16
Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
pod redakcją
Elżbiety Nowikiewicz
Wprowadzenie
Elżbieta Nowikiewicz
5-6
WPROWADZENIE
PDF
Mieczysław Gajos
7-14
WSPOMNIENIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.1
PDF
Artykuły
Izabela Bawej
15-28
W JAKI SPOSÓB JĘZYK ANGIELSKI MOŻE UŁATWIĆ PROCES NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM? (RAPORT Z BADAŃ WŁASNYCH)
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.2
PDF
Marzena Blachowska-Szmigiel
29-41
ZADANIA ZORIENTOWANE NA EKSPRESJĘ TEATRALNĄ JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KREATYWNOŚCI JĘZYKOWEJ STUDENTA FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.3
PDF
Magdalena Dańko, Ewa Wieszczeczyńska
43-57
WYMOGI WSPÓŁCZESNEGO RYNKU PRACY W ODNIESIENIU DO KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW KIERUNKÓW HUMANISTYCZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.4
PDF
Joanna Górecka, Bernadeta Wojciechowska
59-77
ROZWIJANIE ROZUMIENIA PUBLICYSTYCZNYCH AUDYCJI RADIOWYCH: SPECYFIKA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO SŁUCHANIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.5
PDF
Beata Karpińska-Musiał
79-92
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA W RAMACH REFORMY SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.6
PDF
Radosław Kucharczyk
93-109
REPREZENTACJE SPOŁECZNE WIELOJĘZYCZNOŚCI STUDENTÓW FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.7
PDF
Hadrian Lankiewicz
111-125
FILOLOGICZNA PRACA LICENCJACKA A ROZWÓJ KOMPETENCJI NAUKOWYCH STUDENTA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.8
PDF
Urszula Paprocka-Piotrowska
127-143
KONCEPTUALIZACJA PRZESTRZENI I CZASOWNIKI RUCHU W JĘZYKU POLSKIM I FRANCUSKIM JAKO OBCYM
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.9
PDF
Joanna Pędzisz
145-156
ROZWÓJ KOMPETENCJI DYSKURSYWNEJ: EWALUACJA EFEKTÓW JEJ KSZTAŁCENIA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.10
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się