No 40/1 (2013): Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 40/1 (2013)
Publié le October 16, 2013
Kompetencje ogólne. Kształcenie filologów
pod redakcją
Elżbiety Nowikiewicz
Wprowadzenie
Elżbieta Nowikiewicz
5-6
WPROWADZENIE
PDF (Język Polski)
Mieczysław Gajos
7-14
WSPOMNIENIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Izabela Bawej
15-28
W JAKI SPOSÓB JĘZYK ANGIELSKI MOŻE UŁATWIĆ PROCES NAUKI JĘZYKA NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM? (RAPORT Z BADAŃ WŁASNYCH)
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.2
PDF (Język Polski)
Marzena Blachowska-Szmigiel
29-41
ZADANIA ZORIENTOWANE NA EKSPRESJĘ TEATRALNĄ JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KREATYWNOŚCI JĘZYKOWEJ STUDENTA FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.3
PDF (Język Polski)
Magdalena Dańko, Ewa Wieszczeczyńska
43-57
WYMOGI WSPÓŁCZESNEGO RYNKU PRACY W ODNIESIENIU DO KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW KIERUNKÓW HUMANISTYCZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.4
PDF (Język Polski)
Joanna Górecka, Bernadeta Wojciechowska
59-77
ROZWIJANIE ROZUMIENIA PUBLICYSTYCZNYCH AUDYCJI RADIOWYCH: SPECYFIKA ETAPU POPRZEDZAJĄCEGO SŁUCHANIE
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.5
PDF (Język Polski)
Beata Karpińska-Musiał
79-92
KRK DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE JAKO OKAZJA DO PRZEKSZTAŁCEŃ W SFERZE KOMPETENCJI W GLOTTODYDAKTYCE. KOMUNIKAT Z WSTĘPNYCH BADAŃ NA TEMAT FORMUŁOWANIA I WALIDACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA W RAMACH REFORMY SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.6
PDF (Język Polski)
Radosław Kucharczyk
93-109
REPREZENTACJE SPOŁECZNE WIELOJĘZYCZNOŚCI STUDENTÓW FILOLOGII ROMAŃSKIEJ
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.7
PDF (Język Polski)
Hadrian Lankiewicz
111-125
FILOLOGICZNA PRACA LICENCJACKA A ROZWÓJ KOMPETENCJI NAUKOWYCH STUDENTA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.8
PDF (Język Polski)
Urszula Paprocka-Piotrowska
127-143
KONCEPTUALIZACJA PRZESTRZENI I CZASOWNIKI RUCHU W JĘZYKU POLSKIM I FRANCUSKIM JAKO OBCYM
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.9
PDF (Język Polski)
Joanna Pędzisz
145-156
ROZWÓJ KOMPETENCJI DYSKURSYWNEJ: EWALUACJA EFEKTÓW JEJ KSZTAŁCENIA
https://doi.org/10.14746/n.2013.40.1.10
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici