Nr. 54/1 (2020): Bewertung und Evaluierung in unterschiedlichen Bildungskontexten
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 54/1 (2020)
Published March 31, 2020
Bewertung und Evaluierung in unterschiedlichen Bildungskontexten
unter der Redaktion von
Elżbieta Gajewska
und
Joanna Rokity-Jaśkow
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Elżbieta Gajewska , Joanna Rokita-Jaśkow
5-8
Einführung
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mariola Jaworska
9-25
OCENIANIE UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI WE WŁĄCZAJĄCEJ EDUKACJI OBCOJĘZYCZNEJ W POLSCE
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.2
PDF (Język Polski)
Monika Łodej
27-45
APPLICATION OF INCLUSIVE DESIGN PRINCIPLES TO TESTING EFL DYSLEXIC STUDENTS
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.3
PDF (English)
Agnieszka M. Sendur
47-69
CERTYFIKACJA ZNAJOMOŚCI JĘZYKÓW OBCYCH DLA CELÓW SPECJALISTYCZNYCH – MIĘDZY TEORIĄ A RZECZYWISTOŚCIĄ
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.4
PDF (Język Polski)
Katarzyna Posiadała
71-85
KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI AUTOEWALUACJI U UCZĄCYCH SIĘ JĘZYKA OBCEGO W WIEKU 55+
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.5
PDF (Język Polski)
Monika Janicka
87-104
DAS POTENZIAL KOLLEGIALEN FEEDBACKS FÜR DIE FÖRDERUNG DER EVALUATIONSKOMPETENZ BEI ANGEHENDEN FREMDSPRACHENLEHRENDEN – ERGEBNISSE EINER STUDIE
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.6
PDF
Beata Peć
105-131
OTWARTE FORMY PRACY W GLOTTODYDAKTYCE – SPECYFIKA OCENIANIA W EDUKACJI SZKOLNEJ ORAZ W AKADEMICKIM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.7
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
133-153
LANGUAGE TEACHER POSITIONING IN A TEACHER PROMOTION EXAMINATION: A SMALL STORY APPROACH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.8
PDF (English)
Halina Widła
155-169
ÉVALUATION FORMATIVE PAR LE BIAIS DE PRATIQUES « LERNEN DURCH LEHREN » DESTINÉES AUX ÉTUDIANTS DE NIVEAU AVANCÉ
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.9
PDF (Français (France))
Krzysztof Kotuła
171-187
OCENA TELEKOLABORACYJNYCH PROJEKTÓW PISARSKICH REALIZOWANYCH NA PLATFORMACH SYNCHRONICZNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.10
PDF (Język Polski)
Recenzje
Werona Król-Gierat
189-192
Melanie Ellis THE IMPACT OF A NATIONAL EXAMINATION IN FOREIGN LANGUAGE ON TEACHING, LEARNING AND THE WORK OF SCHOOLS Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018, 365 s.
https://doi.org/10.14746/n.2020.54.1.11
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here