Nr. 55/2 (2020): Przygotowanie do komunikacji w języku obcym: rozwijanie postaw, reprezentacji i umiejętności uczących się
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 55/2 (2020)
Published December 31, 2020
Przygotowanie do komunikacji w języku obcym: rozwijanie postaw, reprezentacji i umiejętności uczących się
Pod redakcją Magdaleny Aleksandrzak, Sebastiana Chudaka i Joanny Góreckiej
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Magdalena Aleksandrzak, Sebastian Chudak, Joanna Górecka
169-172
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Radosław Kucharczyk, Krystyna Szymankiewicz
173-194
LES REPRÉSENTATIONS DE LA LANGUE FRANÇAISE CHEZ DES ÉLÈVES POLONOPHONES. QUEL IMPACT SUR LE CHOIX DE LA LANGUE ÉTRANGÈRE À L’ÉCOLE ?
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.2
PDF (Français (France))
Maciej Smuk
195-207
CZEGO PRAGNĄ PRZYSZLI FILOLODZY... WYNIKI BADANIA PILOTAŻOWEGO NA TEMAT ŚWIADOMOŚCI WYBORU I OCZEKIWAŃ STUDENTÓW FILOLOGII
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.3
PDF (Język Polski)
Małgorzata Spychała-Wawrzyniak
209-223
PROBLEMATYKA BADAŃ DOTYCZĄCYCH POSTAW WOBEC UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.4
PDF (Język Polski)
Anna Waszau
225-237
CZY KULTURA WŁASNA JEST POTRZEBNA DO ROZWIJANIA KOMPETENCJI (INTER)KULTUROWEJ? O UWZGLĘDNIANIU KULTURY OJCZYSTEJ W PROCESIE NAUCZANIA/UCZENIA SIĘ JĘZYKA OBCEGO
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.5
PDF (Język Polski)
Teresa Maria Włosowicz
239-263
TEACHING AND LEARNING FRENCH AS A THIRD OR ADDITIONAL LANGUAGE IN AN INTERNATIONAL CONTEXT: SELECTED ASPECTS OF LANGUAGE AWARENESS AND ASSESSMENT
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.6
PDF (English)
Dorota Owczarek
265-286
THE FOREIGN LANGUAGE STUDENT AS AN ETHNOGRAPHER: LANGUAGE GAMES AND ETHNOGRAPHIC TECHNIQUES FOR ENHANCING THE DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMPETENCE THROUGH STUDYING FOREIGN LANGUAGE CULTURE
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.7
PDF (English)
Maciej Mackiewicz , Sebastian Chudak
287-305
TECHNIKI EWALUACJI KOMPETENCJI MIĘDZYKULTUROWEJ: ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE A PRAKTYKA PROJEKTU EDUKACYJNEGO CONNECT
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.8
PDF (Język Polski)
Emilia Wąsikiewicz-Firlej
307-326
INTERCULTURAL EXPERIENCES FROM THE PERSPECTIVE OF NARRATIVE INTERVIEWING: METHODOLOGICAL PITFALLS AND CHALLENGES IN THE EYES OF THE STUDENT AND THE TEACHER
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.9
PDF (English)
Marta Janachowska-Budych
327-342
MIGRATION ALS ERINNERUNGSORT? EIN INTERDISZIPLINÄRES THEMA UND SEINE IMPLIKATIONEN FÜR DAS FACH DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE
https://doi.org/10.14746/n.2020.55.2.10
PDF
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here