No 49/2 (2017): Interaction dans l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 49/2 (2017)
Publié le January 5, 2018
Interaction dans l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères
pod redakcją
Małgorzaty Bielickiej
i Bernadety Wojciechowskiej
Wprowadzenie
Małgorzata Bielicka, Bernadeta Wojciechowska
159-162
Wprowadzenie
PDF (Język Polski)
Artykuły
Magdalena Aleksandrzak
163-177
Interakcja w ujęciach teoretycznych – wieloaspektowy charakter zjawiska
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.01
PDF (Język Polski)
Monika Janicka
179-191
Das Potenzial von Feedback als Form der Lehrer-Schüler-Interaktion bei der Entwicklung der kommunikativen Sprachkompetenz – der aktuelle Forschungsstand
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.02
PDF (Deutsch)
Jolanta Morytz
193-206
Strategie komunikacyjne w obliczu trudności językowych
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.03
PDF (Język Polski)
Joanna Kic-Drgas
207-216
A jeśli uczeń wie więcej – trudna interakcja na zajęciach z języka specjalistycznego
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.04
PDF (Język Polski)
Beata Karpińska-Musiał
217-233
Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego – krytyczna analiza różnic i podobieństw
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.05
PDF (Język Polski)
Izabela Bawej
235-255
Zjawisko lęku językowego w procesie nauki języka niemieckiego
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.06
PDF (Język Polski)
Marcin Łączek
257-272
Brytyjscy Polacy – polscy Brytyjczycy: osiągnięcia młodego pokolenia emigracyjnego w zakresie języka ojczystego na podstawie analizy egzaminu General Certificate of Secondary Education (Polish)
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.07
PDF (Język Polski)
Recenzje
Halina Widła
273-276
Halina Widła – Recenzja książki Macieja Smuka Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.08
PDF (Język Polski)
Marta Janachowska-Budych
277-279
Marta Janachowska-Budych – Recenzja książki Simone Schiedermair Literaturvermittlung. Texte, Konzepte, Praxen in Deutsch als Fremdsprache und den Fachdidaktiken Deutsch, Englisch, Französisch
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.09
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici