Nr 49/2 (2017): Interakcje w nauczaniu i uczeniu się języków obcych
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 49/2 (2017)
Opublikowany 2018 stycznia 5
Interakcje w nauczaniu i uczeniu się języków obcych
pod redakcją
Małgorzaty Bielickiej
i Bernadety Wojciechowskiej
Wprowadzenie
Małgorzata Bielicka, Bernadeta Wojciechowska
159-162
Wprowadzenie
PDF
Artykuły
Magdalena Aleksandrzak
163-177
Interakcja w ujęciach teoretycznych – wieloaspektowy charakter zjawiska
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.01
PDF
Monika Janicka
179-191
Das Potenzial von Feedback als Form der Lehrer-Schüler-Interaktion bei der Entwicklung der kommunikativen Sprachkompetenz – der aktuelle Forschungsstand
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.02
PDF (Deutsch)
Jolanta Morytz
193-206
Strategie komunikacyjne w obliczu trudności językowych
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.03
PDF
Joanna Kic-Drgas
207-216
A jeśli uczeń wie więcej – trudna interakcja na zajęciach z języka specjalistycznego
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.04
PDF
Beata Karpińska-Musiał
217-233
Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego – krytyczna analiza różnic i podobieństw
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.05
PDF
Izabela Bawej
235-255
Zjawisko lęku językowego w procesie nauki języka niemieckiego
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.06
PDF
Marcin Łączek
257-272
Brytyjscy Polacy – polscy Brytyjczycy: osiągnięcia młodego pokolenia emigracyjnego w zakresie języka ojczystego na podstawie analizy egzaminu General Certificate of Secondary Education (Polish)
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.07
PDF
Recenzje
Halina Widła
273-276
Halina Widła – Recenzja książki Macieja Smuka Od cech osobowości do kompetencji savoir-être – rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.08
PDF
Marta Janachowska-Budych
277-279
Marta Janachowska-Budych – Recenzja książki Simone Schiedermair Literaturvermittlung. Texte, Konzepte, Praxen in Deutsch als Fremdsprache und den Fachdidaktiken Deutsch, Englisch, Französisch
https://doi.org/10.14746/n.2017.49.2.09
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się