Nr. 37 (2011): Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów

pod redakcją Anny Michońskiej-Stadnik

Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)

UCZNIOWIE DOROŚLI POZA ŚRODOWISKIEM AKADEMICKIM

Iwona Janowska
75-86
Profil dorosłego uczącego się języka polskiego jako obcego, czyli kto, gdzie, dlaczego i w jaki sposób uczy się języka polskiego w naszym kraju
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.6
PDF (Język Polski)
Anna Jaroszewska
87-100
Współczesne determinanty badań glottodydaktycz-nych. O perspektywach rozwoju glottogeragogiki
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.7
PDF (Język Polski)
Werona Król
101-107
Język a kultura – rozwijanie świadomości interkulturowej u uczniów dorosłych: optymalne warunki dydaktyczne
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.8
PDF (Język Polski)
Grzegorz Markowski
109-119
Autentyczny tekst pisany jako pomoc dydak-tyczna w nauczaniu dorosłych komunikowania się w języku specjalistycznym
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.9
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
121-132
O źródłach motywacji w kontekście edukacji językowej dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.10
PDF (Język Polski)
Maciej Smuk
133-143
Audyt językowy w nauczaniu osób dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.11
PDF (Język Polski)
Paweł Sobkowiak
145-157
Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.12
PDF (Język Polski)
Agnieszka Strzałka
159-173
Strategie interakcyjne lektorów, z którymi dorośli chcą pracować
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.13
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
175-194
Postrzeganie procesu uczenia się języka obcego w perspektywie uczniów dorosłych (badanie jakościowe nauczycieli-konsultantów)
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.14
PDF (Język Polski)