Nr. 37 (2011): Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 37 (2011)
Published September 24, 2019
Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
pod redakcją Anny Michońskiej-Stadnik
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Anna Michońska-Stadnik
5-7
Słowo wstępne. Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.1
PDF (Język Polski)
Recenzje
Katarzyna Karpińska-Szaj
229-231
Recenzja książki Mieczysława Gajosa pt. Podsystemy języka w praktyce glottodydak-tycznej. Fonetyka. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010, str. 130.
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.17
PDF (Język Polski)
SPRAWOZDANIA I KOMUNIKATY
Joanna Stańczyk
232-233
KOMUNIKAT. Konferencja PTN, Bydgoszcz, 10-12 września 2012
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.18
PDF (Język Polski)
UCZNIOWIE DOROŚLI W ŚRODOWISKU AKADEMICKIM
Małgorzata Jedynak
11-25
E-learning akademicki jako wyzwanie na studiach neofilologicznych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.2
PDF (Język Polski)
Małgorzata Marzec-Stawiarska
27-38
Techniki rozwijające wyższe poziomy przetwarzania tekstu w kształceniu sprawności czytania wśród dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.3
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
39-54
Użycie strategii uczenia się gramatyki przez studentów filologii angielskiej
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.4
PDF (Język Polski)
Joanna Targońska
55-71
Słabo rozwinięta kompetencja leksykalna dorosłych – przyczyny, skutki i możliwości jej poprawy
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.5
PDF (Język Polski)
UCZNIOWIE DOROŚLI POZA ŚRODOWISKIEM AKADEMICKIM
Iwona Janowska
75-86
Profil dorosłego uczącego się języka polskiego jako obcego, czyli kto, gdzie, dlaczego i w jaki sposób uczy się języka polskiego w naszym kraju
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.6
PDF (Język Polski)
Anna Jaroszewska
87-100
Współczesne determinanty badań glottodydaktycz-nych. O perspektywach rozwoju glottogeragogiki
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.7
PDF (Język Polski)
Werona Król
101-107
Język a kultura – rozwijanie świadomości interkulturowej u uczniów dorosłych: optymalne warunki dydaktyczne
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.8
PDF (Język Polski)
Grzegorz Markowski
109-119
Autentyczny tekst pisany jako pomoc dydak-tyczna w nauczaniu dorosłych komunikowania się w języku specjalistycznym
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.9
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
121-132
O źródłach motywacji w kontekście edukacji językowej dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.10
PDF (Język Polski)
Maciej Smuk
133-143
Audyt językowy w nauczaniu osób dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.11
PDF (Język Polski)
Paweł Sobkowiak
145-157
Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.12
PDF (Język Polski)
Agnieszka Strzałka
159-173
Strategie interakcyjne lektorów, z którymi dorośli chcą pracować
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.13
PDF (Język Polski)
Dorota Werbińska
175-194
Postrzeganie procesu uczenia się języka obcego w perspektywie uczniów dorosłych (badanie jakościowe nauczycieli-konsultantów)
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.14
PDF (Język Polski)
PERSPEKTYWA EUROPEJSKA
Marta Borowiak-Dostatnia, Anna Zięba
197-213
Analiza wybranych projektów unijnych jako wyraz zaangażowania państw UE w rozwój narzędzi ITC i technologii językowych w nauczaniu języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.15
PDF (Język Polski)
Agnieszka Stępkowska
215-227
Polityka językowa w zakresie nauczania pierwszego języka obcego w wielojęzycznym kraju na przykładzie Szwajcarii – inspirujące doświadczenie
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.16
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here