Nr 37 (2011): Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 37 (2011)
Opublikowany 2019 września 24
Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
pod redakcją Anny Michońskiej-Stadnik
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Anna Michońska-Stadnik
5-7
Słowo wstępne. Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.1
PDF
Recenzje
Katarzyna Karpińska-Szaj
229-231
Recenzja książki Mieczysława Gajosa pt. Podsystemy języka w praktyce glottodydak-tycznej. Fonetyka. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010, str. 130.
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.17
PDF
SPRAWOZDANIA I KOMUNIKATY
Joanna Stańczyk
232-233
KOMUNIKAT. Konferencja PTN, Bydgoszcz, 10-12 września 2012
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.18
PDF
UCZNIOWIE DOROŚLI W ŚRODOWISKU AKADEMICKIM
Małgorzata Jedynak
11-25
E-learning akademicki jako wyzwanie na studiach neofilologicznych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.2
PDF
Małgorzata Marzec-Stawiarska
27-38
Techniki rozwijające wyższe poziomy przetwarzania tekstu w kształceniu sprawności czytania wśród dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.3
PDF
Mirosław Pawlak
39-54
Użycie strategii uczenia się gramatyki przez studentów filologii angielskiej
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.4
PDF
Joanna Targońska
55-71
Słabo rozwinięta kompetencja leksykalna dorosłych – przyczyny, skutki i możliwości jej poprawy
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.5
PDF
UCZNIOWIE DOROŚLI POZA ŚRODOWISKIEM AKADEMICKIM
Iwona Janowska
75-86
Profil dorosłego uczącego się języka polskiego jako obcego, czyli kto, gdzie, dlaczego i w jaki sposób uczy się języka polskiego w naszym kraju
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.6
PDF
Anna Jaroszewska
87-100
Współczesne determinanty badań glottodydaktycz-nych. O perspektywach rozwoju glottogeragogiki
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.7
PDF
Werona Król
101-107
Język a kultura – rozwijanie świadomości interkulturowej u uczniów dorosłych: optymalne warunki dydaktyczne
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.8
PDF
Grzegorz Markowski
109-119
Autentyczny tekst pisany jako pomoc dydak-tyczna w nauczaniu dorosłych komunikowania się w języku specjalistycznym
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.9
PDF
Tomasz Róg
121-132
O źródłach motywacji w kontekście edukacji językowej dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.10
PDF
Maciej Smuk
133-143
Audyt językowy w nauczaniu osób dorosłych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.11
PDF
Paweł Sobkowiak
145-157
Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.12
PDF
Agnieszka Strzałka
159-173
Strategie interakcyjne lektorów, z którymi dorośli chcą pracować
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.13
PDF
Dorota Werbińska
175-194
Postrzeganie procesu uczenia się języka obcego w perspektywie uczniów dorosłych (badanie jakościowe nauczycieli-konsultantów)
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.14
PDF
PERSPEKTYWA EUROPEJSKA
Marta Borowiak-Dostatnia, Anna Zięba
197-213
Analiza wybranych projektów unijnych jako wyraz zaangażowania państw UE w rozwój narzędzi ITC i technologii językowych w nauczaniu języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.15
PDF
Agnieszka Stępkowska
215-227
Polityka językowa w zakresie nauczania pierwszego języka obcego w wielojęzycznym kraju na przykładzie Szwajcarii – inspirujące doświadczenie
https://doi.org/10.14746/n.2011.37.16
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się