Nr. 53/2 (2019): Evaluation von Prozessen des Fremdsprachenlehrens und -lernens
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 53/2 (2019)
Published December 30, 2019
Evaluation von Prozessen des Fremdsprachenlehrens und -lernens
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Joanna Rokita-Jaśkow, Melanie Ellis
149-151
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Hanna Komorowska
153-170
OCENIANIE W NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH. FAKTY, MITY I TRUDNOŚCI
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.2
PDF (Język Polski)
Anna Bąk-Średnicka
171-194
WERYFIKACJA OSIĄGNIĘCIA PRZEDMIOTOWYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA/UCZENIA SIĘ W RAMACH PRAKTYKI NAUCZYCIELSKIEJ – WYBRANE MODELE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.3
PDF (Język Polski)
Monika Grabowska
195-211
OCENIANIE KOMPETENCJI STUDENTÓW – PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA OBCEGO PRZEZ NAUCZYCIELI – OPIEKUNÓW PRAKTYK, NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA FRANCUSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.4
PDF (Język Polski)
Katarzyna Nosidlak
213-226
CZYNNIKI OSOBOWOŚCIOWE W PROCESIE PRZYSWAJANIA I UŻYCIA JĘZYKA OBCEGO – KWESTIA EWALUACJI WYPOWIEDZI USTNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.5
PDF (Język Polski)
Ewa Papierz-Łapsa
227-247
EWALUACJA ROLI SPOŁECZNEJ NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W KONTEKŚCIE ZABURZENIA STABILIZACJI ZAWODOWEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.6
PDF (Język Polski)
Agnieszka Dryjańska
249-262
WPŁYW EWALUACJI WYBRANYCH KOMPETENCJI NA POPRAWNOŚĆ WYPOWIEDZI PISEMNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.7
PDF (Język Polski)
Ewa Półtorak
263-280
PODEJŚCIE DO BŁĘDU W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH – PERSPEKTYWA UCZNIA
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.8
PDF (Język Polski)
Anna Czura
281-297
Spostrzeżenia nastolatków na temat oceniania ustnych i pisemnych kompetencji językowych – analiza zdarzeń krytycznych
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.9
PDF (English)
Joanna Zawodniak, Mirosław Pawlak, Mariusz Kruk
299-314
EWALUACJA NARZĘDZI BADANIA NUDY NA ZAJĘCIACH PRAKTYCZNEJ NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z PERSPEKTYWY MAKRO I MIKRO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.10
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
315-328
SKUTECZNE OCENIANIE GRAMATYKI: OD TRADYCYJNYCH TESTÓW DO ZADAŃ KOMUNIKACYJNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.11
PDF (Język Polski)
Piotr J. Malinowski
329-345
EVALUATION OF THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN ENGLISH COURSEBOOKS
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.12
PDF (English)
Recenzje
Marzena S. Wysocka
347-349
GRAŻYNA KILIAŃSKA-PRZYBYŁO, THE ANATOMY OF INTERCULTURAL ENCOUNTERS. A SOCIOLINGUISTIC CROSS-CULTURAL STUDY
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.13
PDF (English)
Katarzyna Karpińska-Szaj
351-354
MARIOLA JAWORSKA, NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH MŁODZIEŻY Z DYSLEKSJĄ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.14
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here