No 53/2 (2019): L’évaluation des processus d'enseignement / apprentissage des langues étrangères
L’évaluation des processus d'enseignement / apprentissage des langues étrangères
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)

Wprowadzenie

Joanna Rokita-Jaśkow, Melanie Ellis
149-151
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.1
PDF (Język Polski)

Artykuły

Hanna Komorowska
153-170
OCENIANIE W NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH. FAKTY, MITY I TRUDNOŚCI
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.2
PDF (Język Polski)
Anna Bąk-Średnicka
171-194
WERYFIKACJA OSIĄGNIĘCIA PRZEDMIOTOWYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA/UCZENIA SIĘ W RAMACH PRAKTYKI NAUCZYCIELSKIEJ – WYBRANE MODELE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.3
PDF (Język Polski)
Monika Grabowska
195-211
OCENIANIE KOMPETENCJI STUDENTÓW – PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA OBCEGO PRZEZ NAUCZYCIELI – OPIEKUNÓW PRAKTYK, NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA FRANCUSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.4
PDF (Język Polski)
Katarzyna Nosidlak
213-226
CZYNNIKI OSOBOWOŚCIOWE W PROCESIE PRZYSWAJANIA I UŻYCIA JĘZYKA OBCEGO – KWESTIA EWALUACJI WYPOWIEDZI USTNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.5
PDF (Język Polski)
Ewa Papierz-Łapsa
227-247
EWALUACJA ROLI SPOŁECZNEJ NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W KONTEKŚCIE ZABURZENIA STABILIZACJI ZAWODOWEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.6
PDF (Język Polski)
Agnieszka Dryjańska
249-262
WPŁYW EWALUACJI WYBRANYCH KOMPETENCJI NA POPRAWNOŚĆ WYPOWIEDZI PISEMNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.7
PDF (Język Polski)
Ewa Półtorak
263-280
PODEJŚCIE DO BŁĘDU W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH – PERSPEKTYWA UCZNIA
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.8
PDF (Język Polski)
Anna Czura
281-297
Spostrzeżenia nastolatków na temat oceniania ustnych i pisemnych kompetencji językowych – analiza zdarzeń krytycznych
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.9
PDF (English)
Joanna Zawodniak, Mirosław Pawlak, Mariusz Kruk
299-314
EWALUACJA NARZĘDZI BADANIA NUDY NA ZAJĘCIACH PRAKTYCZNEJ NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z PERSPEKTYWY MAKRO I MIKRO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.10
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
315-328
SKUTECZNE OCENIANIE GRAMATYKI: OD TRADYCYJNYCH TESTÓW DO ZADAŃ KOMUNIKACYJNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.11
PDF (Język Polski)
Piotr J. Malinowski
329-345
EVALUATION OF THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN ENGLISH COURSEBOOKS
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.12
PDF (English)