No 53/2 (2019): L’évaluation des processus d'enseignement / apprentissage des langues étrangères
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 53/2 (2019)
Publié le December 30, 2019
L’évaluation des processus d'enseignement / apprentissage des langues étrangères
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Wprowadzenie
Joanna Rokita-Jaśkow, Melanie Ellis
149-151
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.1
PDF (Język Polski)
Artykuły
Hanna Komorowska
153-170
OCENIANIE W NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH. FAKTY, MITY I TRUDNOŚCI
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.2
PDF (Język Polski)
Anna Bąk-Średnicka
171-194
WERYFIKACJA OSIĄGNIĘCIA PRZEDMIOTOWYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA/UCZENIA SIĘ W RAMACH PRAKTYKI NAUCZYCIELSKIEJ – WYBRANE MODELE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.3
PDF (Język Polski)
Monika Grabowska
195-211
OCENIANIE KOMPETENCJI STUDENTÓW – PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA OBCEGO PRZEZ NAUCZYCIELI – OPIEKUNÓW PRAKTYK, NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA FRANCUSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.4
PDF (Język Polski)
Katarzyna Nosidlak
213-226
CZYNNIKI OSOBOWOŚCIOWE W PROCESIE PRZYSWAJANIA I UŻYCIA JĘZYKA OBCEGO – KWESTIA EWALUACJI WYPOWIEDZI USTNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.5
PDF (Język Polski)
Ewa Papierz-Łapsa
227-247
EWALUACJA ROLI SPOŁECZNEJ NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W KONTEKŚCIE ZABURZENIA STABILIZACJI ZAWODOWEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.6
PDF (Język Polski)
Agnieszka Dryjańska
249-262
WPŁYW EWALUACJI WYBRANYCH KOMPETENCJI NA POPRAWNOŚĆ WYPOWIEDZI PISEMNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.7
PDF (Język Polski)
Ewa Półtorak
263-280
PODEJŚCIE DO BŁĘDU W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH – PERSPEKTYWA UCZNIA
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.8
PDF (Język Polski)
Anna Czura
281-297
Spostrzeżenia nastolatków na temat oceniania ustnych i pisemnych kompetencji językowych – analiza zdarzeń krytycznych
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.9
PDF (English)
Joanna Zawodniak, Mirosław Pawlak, Mariusz Kruk
299-314
EWALUACJA NARZĘDZI BADANIA NUDY NA ZAJĘCIACH PRAKTYCZNEJ NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z PERSPEKTYWY MAKRO I MIKRO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.10
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
315-328
SKUTECZNE OCENIANIE GRAMATYKI: OD TRADYCYJNYCH TESTÓW DO ZADAŃ KOMUNIKACYJNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.11
PDF (Język Polski)
Piotr J. Malinowski
329-345
EVALUATION OF THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN ENGLISH COURSEBOOKS
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.12
PDF (English)
Recenzje
Marzena S. Wysocka
347-349
GRAŻYNA KILIAŃSKA-PRZYBYŁO, THE ANATOMY OF INTERCULTURAL ENCOUNTERS. A SOCIOLINGUISTIC CROSS-CULTURAL STUDY
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.13
PDF (English)
Katarzyna Karpińska-Szaj
351-354
MARIOLA JAWORSKA, NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH MŁODZIEŻY Z DYSLEKSJĄ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.14
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici