Nr 53/2 (2019): Ewaluacja procesów nauczania i uczenia się języków obcych
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 53/2 (2019)
Opublikowany 2019 grudnia 30
Ewaluacja procesów nauczania i uczenia się języków obcych
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Joanna Rokita-Jaśkow, Melanie Ellis
149-151
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.1
PDF
Artykuły
Hanna Komorowska
153-170
OCENIANIE W NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH. FAKTY, MITY I TRUDNOŚCI
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.2
PDF
Anna Bąk-Średnicka
171-194
WERYFIKACJA OSIĄGNIĘCIA PRZEDMIOTOWYCH EFEKTÓW KSZTAŁCENIA/UCZENIA SIĘ W RAMACH PRAKTYKI NAUCZYCIELSKIEJ – WYBRANE MODELE
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.3
PDF
Monika Grabowska
195-211
OCENIANIE KOMPETENCJI STUDENTÓW – PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI JĘZYKA OBCEGO PRZEZ NAUCZYCIELI – OPIEKUNÓW PRAKTYK, NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA FRANCUSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.4
PDF
Katarzyna Nosidlak
213-226
CZYNNIKI OSOBOWOŚCIOWE W PROCESIE PRZYSWAJANIA I UŻYCIA JĘZYKA OBCEGO – KWESTIA EWALUACJI WYPOWIEDZI USTNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.5
PDF
Ewa Papierz-Łapsa
227-247
EWALUACJA ROLI SPOŁECZNEJ NAUCZYCIELI JĘZYKA NIEMIECKIEGO W KONTEKŚCIE ZABURZENIA STABILIZACJI ZAWODOWEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.6
PDF
Agnieszka Dryjańska
249-262
WPŁYW EWALUACJI WYBRANYCH KOMPETENCJI NA POPRAWNOŚĆ WYPOWIEDZI PISEMNEJ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.7
PDF
Ewa Półtorak
263-280
PODEJŚCIE DO BŁĘDU W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH – PERSPEKTYWA UCZNIA
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.8
PDF
Anna Czura
281-297
ADOLESCENT LEARNERS’ PERCEPTIONS OF ASSESSING SPEAKING AND WRITING SKILLS – CRITICAL INCIDENT ANALYSIS
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.9
PDF (English)
Joanna Zawodniak, Mirosław Pawlak, Mariusz Kruk
299-314
EWALUACJA NARZĘDZI BADANIA NUDY NA ZAJĘCIACH PRAKTYCZNEJ NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z PERSPEKTYWY MAKRO I MIKRO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.10
PDF
Mirosław Pawlak
315-328
SKUTECZNE OCENIANIE GRAMATYKI: OD TRADYCYJNYCH TESTÓW DO ZADAŃ KOMUNIKACYJNYCH
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.11
PDF
Piotr J. Malinowski
329-345
OCENA ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W PODRĘCZNIKACH DO NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.12
PDF (English)
Recenzje
Marzena S. Wysocka
347-349
GRAŻYNA KILIAŃSKA-PRZYBYŁO, THE ANATOMY OF INTERCULTURAL ENCOUNTERS. A SOCIOLINGUISTIC CROSS-CULTURAL STUDY
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.13
PDF (English)
Katarzyna Karpińska-Szaj
351-354
MARIOLA JAWORSKA, NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH MŁODZIEŻY Z DYSLEKSJĄ
https://doi.org/10.14746/n.2019.53.2.14
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się