Nr. 57/1 (2021): Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
Neofilolog
Neofilolog
Home
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Bewertungsverfahren
Grundsätze der Ethik
Open Access
Erklärung zum Schutz persönlicher Daten
Statistiken
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Herausgabeplan
Einreichung von Beiträgen
Mitteilungen
Kontakt
Suchen
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
PRESSto.
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
DE
PL
EN
FR
Nr. 57/1 (2021)
Published September 28, 2021
Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mieczysław Gajos
9-23
DIE PHONETIK DER NATÜRLICHEN SPRACHE UND DIE GESTALTUNG PHONETISCHER KOMPETENZEN IN DER FREMDSPRACHE AM BEISPIEL DER FRANZÖSISCHEN SPRACHE
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.2
PDF (Język Polski)
Robert Skoczek
25-41
Wirkung phonetischer Parameter des Deutschen auf nichtdeutsche Muttersprachler*innen
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.3
PDF
Anna Jaroszewska, Piotr Milewski, Katarzyna Posiadała
43-65
Analiza korelacji pomiędzy nasileniem cech osobowości a strategiami uczenia się leksyki na przykładzie polskich uczących się języka niemieckiego na trzecim etapie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.4
PDF (Język Polski)
Monika Szymańska
67-77
Nauczanie podsystemu leksykalnego w edukacji przedszkolnej dzieci ze spektrum autyzmu oraz zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.5
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
79-100
Nauczanie gramatyki języka obcego a podejście zadaniowe
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.6
PDF (Język Polski)
Julia Lipińska
101-117
L’anxiete langagiere en classe de français : les attitudes des lyceens polonais envers l’enseignement/apprentissage de l’oral
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.7
PDF (Français (France))
Monika Grabowska, Agata Zapłotna
119-133
Samoświadomość metakognitywna w kształceniu sprawności pisania na studiach neofilologicznych. Na przykładzie italianistyki Uniwersytetu Wrocławskiego
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.8
PDF (Język Polski)
Paulina Oczko
135-150
Miejsce sprawności językowych na zajęciach języka specjalistycznego (na przykładzie polskiego języka medycznego)
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.9
PDF (Język Polski)
Anna Pieczka
151-166
Wymiany wirtualne jako forma kształcenia wspierająca rozwój umiejętności interakcji online
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.10
PDF (Język Polski)
Recenzje
Anna Seretny
167-171
K. KARPIŃSKA-SZAJ, A. LEWANDOWSKA, A. SOPATA, B. WOJCIECHOWSKA, Reformulation in foreign language learning, Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2019
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.11
PDF (Język Polski)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
No account?
Register here