Nr 57/1 (2021): Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
Neofilolog
Neofilolog
Start
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Proces recenzji
Zasady etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Statystyki
Aktualny numer
Archiwum
Plan wydawniczy
Zgłoszenia
Aktualności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
FR
DE
Nr 57/1 (2021)
Opublikowany 2021 września 28
Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
Pełny numer
PDF
Artykuły
Mieczysław Gajos
9-23
Fonetyka języka ojczystego a kształtowanie kompetencji fonetycznej w języku obcym na przykładzie języka francuskiego
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.2
PDF
Robert Skoczek
25-41
Wirkung phonetischer Parameter des Deutschen auf nichtdeutsche Muttersprachler*innen
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.3
PDF (Deutsch)
Anna Jaroszewska, Piotr Milewski, Katarzyna Posiadała
43-65
Analiza korelacji pomiędzy nasileniem cech osobowości a strategiami uczenia się leksyki na przykładzie polskich uczących się języka niemieckiego na trzecim etapie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.4
PDF
Monika Szymańska
67-77
Nauczanie podsystemu leksykalnego w edukacji przedszkolnej dzieci ze spektrum autyzmu oraz zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.5
PDF
Mirosław Pawlak
79-100
Nauczanie gramatyki języka obcego a podejście zadaniowe
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.6
PDF
Julia Lipińska
101-117
L’anxiete langagiere en classe de français : les attitudes des lyceens polonais envers l’enseignement/apprentissage de l’oral
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.7
PDF (Français (France))
Monika Grabowska, Agata Zapłotna
119-133
Samoświadomość metakognitywna w kształceniu sprawności pisania na studiach neofilologicznych. Na przykładzie italianistyki Uniwersytetu Wrocławskiego
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.8
PDF
Paulina Oczko
135-150
Miejsce sprawności językowych na zajęciach języka specjalistycznego (na przykładzie polskiego języka medycznego)
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.9
PDF
Anna Pieczka
151-166
Wymiany wirtualne jako forma kształcenia wspierająca rozwój umiejętności interakcji online
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.10
PDF
Recenzje
Anna Seretny
167-171
K. KARPIŃSKA-SZAJ, A. LEWANDOWSKA, A. SOPATA, B. WOJCIECHOWSKA, Reformulation in foreign language learning, Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2019
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.11
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się