No 57/1 (2021): Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
Neofilolog
Neofilolog
Home
À propos
À propos de cette revue
Comité éditorial
Procédure de révision
Principes éthiques
Libre accès
Déclaration de confidentialité
Statistiques
Numéro courant
Archives
Plan de publication
Soumissions
Annonces
Contact
Rechercher
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
PRESSto.
S'inscrire
Se connecter
Changer la langue. La langue actuellement utilisée est le :
FR
PL
EN
DE
No 57/1 (2021)
Publié le September 28, 2021
Konteksty badawcze w nauczaniu podsystemów i sprawności językowych
L'ensemble du numéro
PDF (Język Polski)
Artykuły
Mieczysław Gajos
9-23
LA PHONÉTIQUE DE LA LANGUE MATERNELLE ET LA FORMATION D’UNE COMPÉTENCE PHONÉTIQUE DANS UNE LANGUE ÉTRANGÈRE A L’EXEMPLE DE LA LANGUE FRANCAISE
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.2
PDF (Język Polski)
Robert Skoczek
25-41
Wirkung phonetischer Parameter des Deutschen auf nichtdeutsche Muttersprachler*innen
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.3
PDF (Deutsch)
Anna Jaroszewska, Piotr Milewski, Katarzyna Posiadała
43-65
Analiza korelacji pomiędzy nasileniem cech osobowości a strategiami uczenia się leksyki na przykładzie polskich uczących się języka niemieckiego na trzecim etapie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.4
PDF (Język Polski)
Monika Szymańska
67-77
Nauczanie podsystemu leksykalnego w edukacji przedszkolnej dzieci ze spektrum autyzmu oraz zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.5
PDF (Język Polski)
Mirosław Pawlak
79-100
Nauczanie gramatyki języka obcego a podejście zadaniowe
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.6
PDF (Język Polski)
Julia Lipińska
101-117
L’anxiete langagiere en classe de français : les attitudes des lyceens polonais envers l’enseignement/apprentissage de l’oral
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.7
PDF
Monika Grabowska, Agata Zapłotna
119-133
Samoświadomość metakognitywna w kształceniu sprawności pisania na studiach neofilologicznych. Na przykładzie italianistyki Uniwersytetu Wrocławskiego
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.8
PDF (Język Polski)
Paulina Oczko
135-150
Miejsce sprawności językowych na zajęciach języka specjalistycznego (na przykładzie polskiego języka medycznego)
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.9
PDF (Język Polski)
Anna Pieczka
151-166
Wymiany wirtualne jako forma kształcenia wspierająca rozwój umiejętności interakcji online
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.10
PDF (Język Polski)
Recenzje
Anna Seretny
167-171
K. KARPIŃSKA-SZAJ, A. LEWANDOWSKA, A. SOPATA, B. WOJCIECHOWSKA, Reformulation in foreign language learning, Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM, 2019
https://doi.org/10.14746/n.2021.57.1.11
PDF (Język Polski)
×
Nom d'utilisateur
*
Obligatoire
Mot de passe
*
Obligatoire
Vous avez oublié votre mot de passe ?
Mémoriser mon nom d'usager et mon mot de passe
Se connecter
Vous n’avez pas de compte ?
Inscrivez-vous ici