Nr 12 (2020)
Polonistyka. Innowacje
Polonistyka. Innowacje
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 12 (2020)
Opublikowany stycznia 8, 2021
Wstęp
Krzysztof Koc
1-4
Humanistyka w szkole – tryb awaryjny
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.1
PDF
Bogumiła Kaniewska, Tomasz Mizerkiewicz, Maria Kwiatkowska-Ratajczak
5-12
Pożegnanie Pani Profesor Bożeny Chrząstowskiej i zaproszenie do publikacji w poświęconym Jej numerze
PDF
Teksty i konteksty
Zofia Agnieszka Kłakówna
13-30
Paradoksy edukacji humanistycznej
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.2
PDF
Magdalena Ochwat
31-52
(Współ)myślenie w humanistyce. Literackie ekokształcenie w epoce antropocenu
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.3
PDF
Krzysztof Biedrzycki
53-70
PISA: czytanie, rozumienie, rozumowanie i - nieporozumienia
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.4
PDF
Witold Bobiński
71-92
Zawód: reporter. Filmowy dyskurs o dziennikarstwie na lekcjach języka polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.5
PDF
Katarzyna Błaszczyk
93-108
Szkoła na miarę czasów… tylko których? – o reformie szkolnictwa z 2017 roku
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.6
PDF
W stronę ucznia i studenta
Piotr Kołodziej
109-140
Raport z oblężonego świata
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.7
PDF
Kinga Białek
141-158
Zadania polonistów w szkole pomyślanej na nowo. Jak uczyć uczenia się
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.8
PDF
Aleksandra Araszkiewicz
159-174
Jak rozmawiać z uczniami online? Kształtowanie wartości moralnych na e-lekcjach języka polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.9
PDF
Anna Sałatarow
175-184
Nauczanie zdalne – wyzwanie dla edukacji nie tylko w czasie pandemii
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.10
PDF
Maciej Wróblewski
185-198
Zabawy literackie w szkole podstawowej – czytanie, pisanie i interpretacja głosowa
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.11
PDF
Anna Wileczek, Agata Sroka
199-208
„Wczytywanie sztuki” – performatywnym odczytywaniem siebie
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.12
PDF
Weronika Kosmalska
209-220
Język w czasie epidemii, epidemia w języku
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.13
PDF
Przeglądy
Joanna Zętar, Łukasz Kowalski
221-232
Technologie i opowiadanie o przeszłości a wyzwania animacji kultury
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.14
PDF
Laboratorium metodyczne nr 12
Elżbieta Kotarba
233-246
Przyjemność oglądania, czyli filmowe konteksty lektur
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.15
PDF
Dyskusje
- -
247
Zaproszenie do dyskusji na temat propozycji podstawy programowej do języka polskiego opracowanej przez prof. UJ dr hab. Krzysztofa Biedrzyckiego
PDF
Krzysztof Biedrzycki
248-295
Propozycja podstawy programowej do języka polskiego
https://doi.org/10.14746/pi.2020.12.16
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się