Szukaj
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Szukaj
Jarosław Bąbka
9-34
Edukacja osób z niepełnosprawnością w systemie niesegregacyjnym – wykluczające czy dopełniające się formy kształcenia
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.01
Dorota Podgórska-Jachnik
15-32
Pedagogika emancypacyjna a pedagogika specjalna – kluczowe kategorie w emancypacyjnym dyskursie niepełnosprawności
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.02
Sławomira Sadowska
9–27
Studia na kierunku pedagogika specjalna jako przestrzeń czytania naukowego
2018 stycznia 30
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.01
Alla Kolypayeva
187–194
From the segregation to the inclusion: Ukrainian realities of the education
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.09
Teresa Serafin
25-55
Analiza wybranych norm prawnych określających nowe obowiązki nauczycieli i specjalistów wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego oraz poradni psychologiczno-pedagogicznych
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.2.02
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Marzenna Zaorska
9-28
Prowłączające zmiany w systemie polskiej edukacji – nowe możliwości, ograniczenia i wyzwania
2014 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2014.4.01
Kas Mazurek, Margaret Winzer
201-213
Emancypacja poprzez edukację a perspektywa Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.11
Adam Mikrut
79-99
„Racjonalne usprawnienie” w ramach edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością – rozważania na kanwie konwencji o prawach osób niepełnosprawnych Część 1
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.16.05
Nava Bar, Arie Kizel
163-187
On the continuum from mainstreaming to inclusion: the development of the approaches towards students with special needs and their expression in the educational frameworks in Israel
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.08
Marzenna Zaorska
13-28
Sytuacja niepełnosprawnych sensorycznie w obszarze edukacji i aktywności zawodowej w opinii przedstawicieli środowiska osób niesłyszących i niewidzących
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.02
Karol Bidziński
31-59
Szkoła ogólnodostępna jako środowisko odkrywania podstaw własnej tożsamości przez uczniów z niepełnosprawnością w młodszym wieku szkolnym
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.02
Marzena Buchnat, Katarzyna Waszyńska
103–123
Oczekiwania rodziców wobec edukacji seksualnej dzieci i młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną
2018 stycznia 30
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.06
Jaroslav Balvín
77-91
Role učitele při ovlivňování a zmírňování interetnického napětí ve společnosti
2015 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.8.05
Magdalena Olempska-Wysocka
87-107
Aktualne tendencje w wyborze formy kształcenia uczniów z uszkodzonym słuchem w obecnym systemie oświatowym w Polsce
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.18.06
Beata Borowska-Beszta
31-67
Ohyake (公) czy watakushi (私) i puraibashii (プラ イバシー) ? Przestrzenie i artefakty systemu edukacji specjalnej i inkluzyjnej w Japonii: Raport z wizualnej mikroetnografii edukacyjnej
2019 stycznia 7
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.03
Beata Cytowska
61-83
Nauczanie kierowane jako metoda rozwijająca samodzielność oraz autonomię dzieci i młodzieży z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.03
Anna Drozdowicz
35-54
Relacje z rówieśnikami i ich znaczenie dla młodzieży z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej w edukacji specjalnej – w świetle badań własnych
2015 grudnia 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.11.02
Adam Mikrut
15-34
„Racjonalne usprawnienie” w ramach edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością – rozważania na kanwie konwencji o prawach osób niepełnosprawnych Część 2
2018 września 9
https://doi.org/10.14746/ikps.2017.17.02
Joanna Jarmużek
125–140
Wybrane aspekty aktywności edukacyjnej i zawodowej młodych osób z niepełnosprawnościami
2018 stycznia 30
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.13.07
Ewa Muszyńska
9-25
„Inny” w klasie szkolnej
2015 czerwca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.9.01
Agata Jakubas
89-110
„Kobietą być, to być kobietą” – piętno „niepełnosprawnej płci”1 w doświadczeniach kobiet z głębszą niepełnosprawnością intelektualną uczęszczających do środowiskowego domu samopomocy
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.06
Marcin Wlazło
33-49
(Neo)liberalne uwikłania emancypacyjnego paradygmatu pedagogiki specjalnej
2015 września 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2015.10.03
Agnieszka Drzazga
85-98
Rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną – od akceptacji do wsparcia
2016 marca 15
https://doi.org/10.14746/ikps.2016.12.04
Zenon Gajdzica
9-19
O roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej i integracyjnej
2013 stycznia 1
https://doi.org/10.14746/ikps.2013.3.01
Bogusław Śliwerski
13-30
Wyjątkowość fenomenu harcerskiego wychowania
2019 stycznia 7
https://doi.org/10.14746/ikps.2018.21.02
1 - 25 z 45 elementów
1
2
>
>>
Parametry wyszukiwania
Zapytanie
Według autora
Od
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szukaj
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się