Tom 42 (2019)

Strona tytułowa

1-4
Strona tytułowa

Od Redakcji

5-6
Od Redakcji

Artykuły

Zbigniew Kwieciński
7-12
Pedagogika i Edukacja wobec Kolizji Etosów
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0001
PDF
Wanda Dróżka
13-35
Wychowanie do człowieczeństwa – jako przesłanie starszego pokolenia nauczycieli – w świetle ich pamiętników 2016
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0002
PDF
Piotr Kostyło
37-54
Émile Durkheim i tęsknota za wspólnotowością
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0003
PDF
Magdalena Piorunek
55-72
Zaufanie interpersonalne w środowisku pracy. Analiza teoretyczna
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0004
PDF
Edyta Głowacka-Sobiech
73-83
„Od posłuszeństwa do wolności”. Tradycje antywolnościowe i kultura opresji szkoły
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0005
PDF
Dorota Zaworska-Nikoniuk
85-105
Kariery akademickie kobiet – uwikłania i inspiracje
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0006
PDF
Andrzej Twardowski
107-121
Formy organizacji pracy uczniów w procesie edukacji inkluzyjnej
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0007
PDF
Ronit Mandelblit
123-140
Students with specific learning disabilities in the higher education system in Israel: successes and challenges
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0008
PDF (English)
Sandra Kadłubowska
141-151
Praca z uczniem przejawiającym trudności szkolne. Autorefleksja nauczyciela praktyka
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0009
PDF
Vered Azulay
153-163
Professional burnout among teachers in the regular schools and youth villages in Israel
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0010
PDF (English)
Fani Alezra
165-180
The image of a kindergarten teacher in the israeli media
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0011
PDF (English)
Mateusz Marciniak
181-196
Zaangażowanie społeczno-obywatelskie młodzieży akademickiej jako czynnik chroniący w perspektywie koncepcji resilience
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0012
PDF

Spis treści

295-296
Spis treści
PDF