Tom 42 (2019)
Rocznik Pedagogiczny
Rocznik Pedagogiczny
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 42 (2019)
Opublikowany 2020 lipca 2
Strona tytułowa
1-4
Strona tytułowa
Od Redakcji
5-6
Od Redakcji
Artykuły
Zbigniew Kwieciński
7-12
Pedagogika i Edukacja wobec Kolizji Etosów
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0001
PDF
Wanda Dróżka
13-35
Wychowanie do człowieczeństwa – jako przesłanie starszego pokolenia nauczycieli – w świetle ich pamiętników 2016
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0002
PDF
Piotr Kostyło
37-54
Émile Durkheim i tęsknota za wspólnotowością
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0003
PDF
Magdalena Piorunek
55-72
Zaufanie interpersonalne w środowisku pracy. Analiza teoretyczna
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0004
PDF
Edyta Głowacka-Sobiech
73-83
„Od posłuszeństwa do wolności”. Tradycje antywolnościowe i kultura opresji szkoły
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0005
PDF
Dorota Zaworska-Nikoniuk
85-105
Kariery akademickie kobiet – uwikłania i inspiracje
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0006
PDF
Andrzej Twardowski
107-121
Formy organizacji pracy uczniów w procesie edukacji inkluzyjnej
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0007
PDF
Ronit Mandelblit
123-140
Students with specific learning disabilities in the higher education system in Israel: successes and challenges
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0008
PDF (English)
Sandra Kadłubowska
141-151
Praca z uczniem przejawiającym trudności szkolne. Autorefleksja nauczyciela praktyka
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0009
PDF
Vered Azulay
153-163
Professional burnout among teachers in the regular schools and youth villages in Israel
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0010
PDF (English)
Fani Alezra
165-180
The image of a kindergarten teacher in the israeli media
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0011
PDF (English)
Mateusz Marciniak
181-196
Zaangażowanie społeczno-obywatelskie młodzieży akademickiej jako czynnik chroniący w perspektywie koncepcji resilience
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0012
PDF
Głosy nadesłane
Małgorzata Turczyk
197-204
Ochrona dziecka w sytuacji rozstania rodziców – konceptualizacja przedmiotu badań
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0013
PDF
Aleksander Cywiński
205-218
Mistrzyni Anna – Mistrzyni, która nie wie, że jest moim Mistrzem
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0014
PDF
Działalność KNP PAN
Bogusław Śliwerski
219-230
Podsumowanie działalności Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN w latach 2016–2019
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0015
PDF
Tadeusz Lewowicki
231
Wniosek Profesora Tadeusza Lewowickiego o nadanie Letnim Szkołom Młodych Pedagogów przy KNP PAN imienia Profesor Marii Dudzikowej
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0016
PDF
Sprawozdania z Konferencji Naukowych
Katarzyna Białobrzeska, Monika Maciejewska
233-240
Podążając za Mistrzem – LSMP szkoła na rozdrożu. XXXIII Letnia Szkoła Młodych Pedagogów im. profesor Marii Dudzikowej, Łańsk, 9–13 września 2019 roku
PDF
Paulina Koperna
241-246
Szkoła i nauczyciel. Osiągnięcia – dylematy – perspektywy. Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Łagów Lubuski, 27–28 maja 2019 roku
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0017
PDF
Z życia ośrodków akademickich
Dorota Siemieniecka
247-294
Stan pedagogiki medialnej w Polsce – mapy pól badań podejmowanych w ośrodkach akademickich
https://doi.org/10.2478/rp-2019-0018
PDF
Spis treści
295-296
Spis treści
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się