Nr 56 (2020)
Studia Edukacyjne
Studia Edukacyjne
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 56 (2020)
Opublikowany 2020 marca 15
Studia i rozprawy
Janusz Morbitzer
7-26
Edukacja w epoce współczesnych kryzysów
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.1
PDF
Iwona Murawska, Beata Przyborowska
27-38
Potencjał edukacyjny szkoły a strategie adaptacji uczniów
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.2
PDF
Kinga Kuszak
39-56
Językowy obraz wojny według uczniów klas IV-VII szkoły podstawowej
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.3
PDF
Maria Deptuła, Anna Borucka
57-84
Problemy i potrzeby uczniów klas IV szkoły podstawowej w relacjach z rówieśnikami
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.4
PDF
Daria Hejwosz-Gromkowska
85-109
Kapitał i zaufanie społeczne a aktywność obywatelska w Anglii i Polsce – implikacje dla edukacji obywatelskiej
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.5
PDF
Marek Walancik
111-127
Symbole wielokulturowości w przestrzeni publicznej na rzecz przeciwdziałania nietolerancji
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.6
PDF
Anna Karłyk-Ćwik
129-152
Satysfakcja zawodowa a style humoru nauczycieli
PDF
Krystyna M. Błeszyńska, Małgorzata Orłowska
153-166
Seniorzy w cyberprzestrzeni. Między stereotypem a rzeczywistością
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.8
PDF
Hanna Kubiak
167- 184
Narracje rodziców młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.9
PDF
Agata Matysiak-Błaszczyk , Mirosława Ściupider-Młodkowska
185-198
Wybrane aspekty realizacji współczesnych ról rodzicielskich ze szczególnym uwzględnieniem zniewolonego macierzyństwa
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.10
PDF
Sławomir Trusz
199-219
Czy badacze jakościowi wiedzą co widzą, a osoby badane wiedzą co mówią? O jakości danych jakościowych
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.11
PDF
Sonia Wawrzyniak
221-234
Tutoring, mentoring i coaching w edukacji osób z trudnościami w uczeniu się
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.12
PDF
Mirosława Ściupider-Młodkowska
235-251
Miłość, wierność i odpowiedzialność w przestrzeniach spotkań młodzieży studiującej
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.13
PDF
Ewelina Szczechowiak
253-266
Doradca zawodowy we współczesnym systemie edukacyjnym
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.14
PDF
Emilia Grzesiak
267-296
Eudajmonizm w dobie pokolenia Z. Rozważania aksjologiczne
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.15
PDF
Karolina Walancik-Ryba
297-307
Rodzina naturalna a rodzina zastępcza. Pojęcia, podobieństwa i różnice
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.16
PDF
Karina Leksy
309-321
Znaczenie podejścia partycypacyjnego w promocji zdrowia i profilaktyce nowotworowej
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.17
PDF (English)
Izabela Cytlak , Joanna Jarmużek
323-338
Mieć ciastko i zjeść ciastko, czyli o postawach przedsiębiorczych wśród humanistów na przykładzie studentów i studentek kierunków humanistycznych uczelni wyższych z Polski, Hiszpanii i Norwegii. Wstępny raport z badań
PDF
Krzysztof Osóbka
339-367
Historia autyzmu: od baśni i legend po badania genetyczne – laboratorium budowy mitów w nauce
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.19
Małgorzata Chojak
369-384
Neuropedagogika wśród dyscyplin naukowych – próba doprecyzowania nazewnictwa
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.20
PDF
Daria Wrona
385-399
Cosplay – znaczenie fenomenu w relacjach uczestniczek
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.21
PDF
Małgorzata Piasecka
401-419
Topoanaliza autobiograficzno-symboliczna jako metoda badania (nie)dokończonych marzeń
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.22
PDF
Rui Diao
421-434
Czynniki skłaniające chińskich studentów do wyboru polskiego szkolnictwa wyższego
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.23
PDF
Eid Diala Abu-Oksa
435-448
Arabski system szkolnictwa w Izraelu – wyzwania i zmiany
https://doi.org/10.14746/se.2020.56.24
PDF (English)
Recenzje i noty
Ewa Kruszyńska
449-456
Oskar Szwabowski, Nekrofilna produkcja akademicka i pieśni partyzantów, Instytut Pedagogiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, Warszawa 2019, ss. 349
PDF
Jakub Adamczewski
456-458
Thurston Domina, Benjamin G. Gibbs, Lisa Nunn, Andrew Penner, Education and society. An Introduction to Key Issues in the Sociology of Education, University of California Press, pp. 328
PDF (English)
Z życia naukowego
Elżbieta Rogalska
459-464
Report from the International Scientific Conference ”University and College against the crises of autonomy” Szczecin, September 14-15, 2018
PDF (English)
Hanna Karaszewska, Katarzyna Pawełek, Ewelina Silecka-Marek, Joanna Rajewska de Mezer
465-468
Sprawozdanie z LISBON ADDICTIONS 2019 Third European Conference on Addictive Behaviours and Dependencies Lizbona (Portugalia), 23-25 października 2019
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się