Tom 20 Nr 29 (2017): Polish Cinema Unknown, Polish Cinema Forgotten
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 20 Nr 29 (2017)
Opublikowany 2017 marca 15
Polish Cinema Unknown, Polish Cinema Forgotten
Marek Hendrykowski
5-14
Witkacy, Cocteau i inni. Amatorskie filmy Augusta Zamoyskiego
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.1
PDF
Mikołaj Jazdon
15-46
Dokumentarzyści i krytyk. Zygmunt Kałużyński a dokumentaliści „nowej zmiany”
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.2
PDF
Jadwiga Hučková
47-58
Jarmo Jääskeläinen – „imigrant z polską duszą”
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.3
PDF
Małgorzata Hendrykowska
59-84
Filmowcy amatorzy w Polsce przed rokiem 1939
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.4
PDF
Roman Włodek
85-101
Dzieje grzechu, czyli Protokół zbrodni i nieszczęść
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.5
PDF
Marek Hendrykowski
103-118
Jerzy Bossak. Szkic do portretu (1910–1989)
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.6
PDF
Beata Pieńkowska -Wyżyńska, Adam Wyżyński
119-135
Wojenne losy Heleny Grossówny
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.7
PDF
Maciej Pietrzak
137-147
Wygnanie ocalonych. Doświadczenie emigracji pomarcowej w filmach Mariana Marzyńskiego i Leszka Leo Kantora
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.8
PDF
Małgorzata Hendrykowska, Marek Hendrykowski
149-160
Pierwsza ekranizacja Pana Twardowskiego
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.9
PDF
Piotr Śmiałowski
161-177
„Ci, co pomarli, widzą nas, widzą nasze grzechy i nasze cierpienia”, czyli o Głosie z tamtego świata Stanisława Różewicza
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.10
PDF
Roman Włodek
179-202
Filmowa Łódź Jadwigi Andrzejewskiej
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.11
PDF
Barbara Lena Gierszewska
203-213
W sprawie cyfrowej historii polskiego kina
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.12
PDF
Jadwiga Hučková, Tomáš Hučko
215-230
Jak w Czechosłowacji pojmowano filmy Munka i Wajdy, czyli film w kontekście zawikłanej historii
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.13
PDF
Etiudy
Marek Hendrykowski
264-278
W cieniu mistrza. O etiudzie Stanisława Latałły Święta rodzina
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.16
PDF
Patrycja Rojek
280-288
Bohater mityczny w Matce Ziemi Piotra Złotorowicza
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.17
PDF
Katarzyna Mąka-Malatyńska
289-300
Wyprawa do krainy prawdopodobieństwa – o dokumentach animowanych Marcina Podolca
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.18
PDF
Piotr Pomostowski
301-311
Muzyczny eklektyzm w trzech etiudach Romana Polańskiego. Rozbijemy zabawę, Lampa i Gdy spadają anioły
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.19
PDF
Warsztat filmowca
Grzegorz Jaroszuk
233-251
Otwarcie filmu fabularnego, jego funkcje i znaczenie
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.14
PDF
Author Gallery
Marek Szyrek
253-263
Koloidion
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.15
PDF
Varia
Adam Domalewski
323-328
Etiudy animowane Grzegorza Wacławka
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.21
PDF
Marek Hendrykowski
314-322
Gdzie jest nasz dom? Historia pewnego filmu
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.20
PDF
Anna Śliwińska
329-335
Cinema Metropol – kino, którego nie ma
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.22
PDF
Michał Pieńkowski
336-341
„Znane” i nieznane produkcje przedwojennego polskiego kina. Halka Konstantego Meglickiego i Sportowiec mimo woli Mieczysława Krawicza
https://doi.org/10.14746/i.2017.29.23
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się