Nr 56/1 (2021): Interdyscyplinarność w glottodydaktyce – uczenie się języka obcego w perspektywie badawczej
Interdyscyplinarność w glottodydaktyce – uczenie się języka obcego w perspektywie badawczej
Pełny numer
PDF

Wprowadzenie

Magdalena Aleksandrzak, Sebastian Chudak, Joanna Górecka
5-8
WPROWADZENIE
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.
PDF

Artykuły

Mirosław Pawlak, Joanna Zawodniak, Mariusz Kruk
9-22
Znaczenie determinacji w nauce języka angielskiego jako obcego na poziomie zaawansowanym
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.2
PDF
Dorota Pudo
23-38
Le soi de l’apprenant d’une langue étrangère : adaptation de certaines théories psychologiques en didactique de langues
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.3
PDF (Français (France))
Julia Lipińska
39-54
Le feedback est-il toujours motivant ? Les attitudes des bacheliers polonophones de classes bilingues envers la rétroaction corrective écrite
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.4
PDF (Français (France))
Hadrian Aleksander Lankiewicz
55-70
Linguistic hybridity and learner identity: translingual practice among plurilinguals in the educational setting
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.5
PDF (English)
Katarzyna Rokoszewska
71-90
Accuracy and complexity as connected growers in L2 English speech at secondary school – a case study of a good, average, and poor language learner
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.6
PDF (English)
Freiderikos Valetopoulos
91-105
Les apprenants prennent la parole : analyse des procedes de cohesion utilises dans le cadre d’une interview avec des locuteurs natifs
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.7
PDF (Français (France))
Agnieszka Nowicka
107-122
Zastosowanie analizy konwersacyjnej w dydaktyce akademickiej
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.8
PDF
Magdalena Aleksandrzak
123-140
Problemy terminologiczne w glottodydaktyce – źródła, przykłady, konsekwencje
https://doi.org/10.14746/n.2021.56.1.9
PDF