Nr 1(51) (2018)
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Nr 1(51) (2018)
Opublikowany 2018 października 23
Pełny numer
PDF
Marek Kwiek
7-14
Uczelnie badawcze: Geografia produkcji wiedzy w kontekście koncentracji zasobów i akumulacji prestiżu
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.0
PDF
Artykuły
Bob Jessop
17-44
Rodzaje kapitalizmu akademickiego i uniwersytetów przedsiębiorczych. O przeszłych badaniach i trzech eksperymentach myślowych
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.1
PDF
Dominik Antonowicz
45-68
Rady powiernicze w szkolnictwie wyższym
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.2
PDF
Justyna Maciąg
69-95
Kultura Lean Management w polskich szkołach wyższych (wyniki badań pilotażowych)
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.3
PDF
Radosław Rybkowski
97-115
Edukacyjna bańka? Zadłużenie amerykańskich studentów a wyzwania polityki wobec szkolnictwa wyższego
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.4
PDF
Aleksandra Rzyska
117-139
Framing w badaniach szkolnictwa wyższego – przegląd międzynarodowych periodyków naukowych
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.5
PDF
Gra peryferyjna-dyskusja
Tomasz Warczok, Tomasz Zarycki
143-161
Polskie nauki polityczne w perspektywie globalnej: paradoksy ewoluującej peryferyjności
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.6
PDF
Jakub Krzeski, Krystian Szadkowski
163-173
Między autonomią a podporządkowaniem. Problemy metodologiczne analizy (pół)peryferyjnych systemów nauki
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.7
PDF
Dominik Antonowicz
175–181
Uciec, ale dokąd…
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.8
PDF
Tomasz Warczok, Tomasz Zarycki
183–196
Wymiary zależności a formy autonomii i autarkii polskiej politologii: Odpowiedź na komentarze
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.9
PDF
Raporty z badań
Agnieszka Dziedziczak-Foltyn
199–218
Konsultatywność w projektowaniu reformy szkolnictwa wyższego w Polsce na przykładzie Ustawy 2.0
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.10
PDF
Marek Rocki
219-239
Jakość kształcenia a ekonomiczne losy absolwentów: Analiza przypadków
https://doi.org/10.14746/nisw.2018.1.11
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się