Tom 14 Nr 23 (2014): Parody, Parodies
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 14 Nr 23 (2014)
Opublikowany 2015 czerwca 2
Parody, Parodies
Marek Hendrykowski
5-14
Parodia flmowa
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.1
PDF
Petr Mareš
15-24
The Kind Millionaire, Lemonade Joe and Superman. On Czech Film Parodies
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.2
PDF
Don Fredericksen
25-28
On Parody
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.3
PDF
Marek Hendrykowski
29-38
Wokół definicji parodii filmowej
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.4
PDF
Jadwiga Hučková
39-48
Czy mit poddaje się parodii? Pacho, hybský zbojník (1975) Martina Ťapáka
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.5
PDF
Tomáš Hučko
49-56
Węgierska parodia filmowa. Skutki uboczne parodii filmowych z czasów Kádára
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.6
PDF
Justyna Czaja
57-64
Superbohater made in Poland – parodia w Hydrozagadce Andrzeja Kondratiuka
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.7
PDF
Marek Hendrykowski
65-79
Autobus Linkego jako parodia PRL. Studium intertekstualne
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.8
PDF
Anna Śliwińska
81-91
Different Faces of Parody in Billy Liar
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.9
PDF
Anna Zarychta
93-110
Par-eikon: przypadek Ostatniej Wieczerzy
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.10
PDF
Justyna Sulejewska
111-115
Afirmatywny charakter parodii w La puppé Timothy’ego Greenberga
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.11
PDF
Piotr Pomostowski
117-125
Go West, czyli bracia Marx dosiadają żelaznego konia
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.12
PDF
Etiudy
Katarzyna Mąka-Malatytńska
129-141
Parodie, trawestacje, uwertury – znaczenie zabiegów stylizacyjnych w szkolnych etiudach Marka Piwowskiego
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.13
PDF
Marek Hendrykowski
143-151
Hamleś Skolimowskiego jako parodia
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.14
PDF
Andrzej Szpulak
153-154
Etiudy „społecznego zwiadu”. O szkolnych krewniaczkach filmów czarnej serii
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.15
PDF
Warsztat filmowca
Stefan Czyżewski
165-178
Analiza formalna filmu – analiza warsztatowa – analiza „partyturowa”…(?)
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.16
PDF
Piotr Pławuszewski
179-188
Ukryte kamery Stanisława Barei
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.17
PDF
Piotr Pławuszewski
189-194
Śrubokręt, tabliczka i pasja. Rozmowa z Jackiem Fedorowiczem
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.18
PDF
Stanisław Bareja
195-110
Zagadnienia realizacji filmów z ukrytej kamery stanowiących część telewizyjnych programów rozrywkowych
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.19
PDF
Warsztat scenarzysty
Marek Hendrykowski
211-218
Scenariusz filmowy jako inspiracja
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.20
PDF
Author Gallery
Jacek Wesołowski
219-243
Jacek Wesołowski
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.21
PDF
Varia
Maria Delimata
244-248
Filipińskie kino w odcieniach różu
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.22
PDF
Krzysztof Kozłowski
249-258
Jerzy Wójcik – estetyka światła
https://doi.org/10.14746/i.2014.23.23
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się