Tom 21 Nr 30 (2017): Docufiction
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Start
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
PRZESYŁANIE TEKSTÓW
Proces Recenzji
Lista recenzentów
Zasady etyki
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Zespół redakcyjny
Kontakt
Statystyki
Szukaj
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
PRESSto.
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
PL
EN
Tom 21 Nr 30 (2017)
Opublikowany 2018 kwietnia 26
Docufiction
Docufiction
Rafał Koschany
5–16
Co to jest dokument i czy pytanie to ma jakiekolwiek znaczenie? (Na marginesie Pięciu nieczystych zagrań Larsa von Triera i Jørgena Letha)
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.01.
PDF
Małgorzata Jakubowska
17–29
Fakes of reality. Do we really need the paradigm of the documentary? From the ontology to the epistemology of movie images, i.e. there and back again
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.02.
PDF (English)
Frédéric Dubois
31–44
Interactivity as a key feature redefining documentary reality
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.03.
PDF (English)
Iwona Pomianowska
45–64
Modern documentary in the age of virtual reality: Deapening engagement with nonfiction storytelling through technological innovation
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.04.
PDF (English)
Katarzyna Boratyn
65–75
Aktualizacja, fragmentaryzacja, trwanie – próba opisu perspektyw czasowych współczesnego dokumentu
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.05.
PDF
Marek Hendrykowski
77–89
Zelig jako docufiction
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.06.
PDF
Monika Talarczyk-Gubała
91–98
Barbara Hammer’s History Lessons as a documentary utopia
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.07.
PDF (English)
Agnieszka Powierska
99–110
Życie animowane. Autyzm opowiadany, rysowany, doświadczany
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.08
PDF
Michał Piepiórka
111–133
Dobry, zły i brzydki. Fuck For Forest Michała Marczaka w obiegu społecznym i medialnym
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.09.
PDF
Urszula Tes
135–150
Kino obecności – analiza relacji między dokumentem a performance’em na wybranych przykładach
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.10.
PDF
Justyna Król
151–164
That Dragon, Cancer – dokument osobisty w formie gry komputerowej
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.11.
PDF
Joanna Sikorska
165–175
Między realnością a wirtualnością. Wykorzystanie fotogrametrii w grze wideo Zaginięcie Ethana Cartera
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.12.
PDF
Etiudy
Katarzyna Mąka-Malatyńska
178–193
Dokumentalne etiudy szkolne lat 50. i 60.
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.13.
PDF
Karolina Dzieniszewska
194–202
Poetycki realizm dziecięcego świata, czyli małe tragedie w szkolnych etiudach Doroty Kędzierzawskiej
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.14
PDF
Marek Hendrykowski
203–212
Poetyka etiudy Klary Kochańskiej Lokatorki
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.15.
PDF
Warsztat filmowca
Roderick Coover, Katarzyna Boratyn
215–226
Storytelling in VR, CAVES and other emerging forms: An interview with Roderick Coover by Katarzyna Boratyn
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.16.
PDF (English)
Anna Desponds, Anna Szylar
227–246
Uwaga, ekran, akcja, reakcja. Czym jest dokument interaktywny – perspektywy rozwoju w Polsce na podstawie badań
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.17.
PDF
Jacek Nagłowski
247–257
Wirtualna rzeczywistość a sprawa realizmu
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.18.
PDF
Marek Hendrykowski
259–267
Semiotyczne aspekty virtual reality
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.19.
PDF
Author Gallery
Ewa Ciechanowska, Marcjanna Urbańska
269-280
Wyblakniesz, zresztą zrobisz jak chcesz
PDF
Varia
Agnieszka Kwiatkowska
282–291
Niosąc ziemię. Film dokumentalny jako przekład intersemiotyczny
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.20.
PDF
Marek Hendrykowski
292–301
Aktor jako cyfrowa marioneta, czyli Edward Gordon Craig w kinie przyszłości
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.21.
PDF
Anna Flagmańska
302–311
Autor telewizyjny? Przypadek Matthew Weinera
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.22.
PDF
Małgorzata Jakubowska, Monika Michałowska
312–323
Turning a blind eye to dying and eroticism: some remarks on contemporary cinema
https://doi.org/10.14746/i.2017.30.23.
PDF (English)
Noty o autorach
. .
323-326
Notes about authors
PDF
. .
327-330
Noty o autorach
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się