Nr. 36 (2011): Außergewöhnlicher Schüler – individuelle Bildungsbedürfnisse beim Erlernen von Fremdsprachen
Außergewöhnlicher Schüler – individuelle Bildungsbedürfnisse beim Erlernen von Fremdsprachen

pod redakcją Katarzyny Karpińskiej-Szaj

Komplette Ausgabe
PDF (Język Polski)

UCZNIOWIE Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W KONTEKŚCIE NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH

Katarzyna Karpińska-Szaj
67-80
Uczniowie z niepełnosprawnością w szkołach ogólnodostępnych: nauczanie języków obcych
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.6
PDF (Język Polski)
Kazimiera Krakowiak
81-98
Głuchoniemi czy wielojęzyczni?Problemy osób z uszkodzonym słuchem w przyswajaniu języka
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.7
PDF (Język Polski)
Ewa Domagała-Zyśk
99-119
Kompetencje uczniów niesłyszących i słabosłyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.8
PDF (Język Polski)
Anita Buczek-Zawiła
120-136
Niewidomy student anglistyki i jego wykładowca: potrzeby, wyzwania, techniki
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.9
PDF (Język Polski)
Małgorzata Burzyńska
137-156
Terapeutyczne aspekty nauczania języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim)
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.10
PDF (Język Polski)
Anna Płaksej
157-171
Rola biostymulacji mózgu w uczeniu się języka angielskiego przez nastolatków z niepełnosprawnością intelektualną w stopni lekkim
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.11
PDF (Język Polski)
Małgorzata Bielicka
173-185
Droga ucznia niepełnosprawnego do poznania języka obcego –studium przypadku ucznia z mózgowym porażeniem dziecięcym
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.12
PDF (Język Polski)
Małgorzata Kolera
187-201
Nauczanie języków obcych uczniów z zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.13
PDF (Język Polski)
Tomasz Róg
203-213
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u ucznia z zespołem Aspergera
https://doi.org/10.14746/n.2011.36.14
PDF (Język Polski)